♥ IOS 8.0 ♥

 

Akhirnya dapat jugak download ios 8.0 ^_^
dari semalam exited tak menyabo yabo nak update ios 8
tunggu punya tunggu akhirnya today dah boleh download yeeaaayyyy
walau pon jenuh menunggu sob sob sob

Untuk ios 8 aku suka part bila kita tengah search facebook or instagram
still can reply msg ohhh syokkk hope wechat or line pon sama
cuma kat message ada perbaharuan yang senang tapi aku tak guna sangat
now cuma guna social apps jer so huhuhu

Sambil update ios sambil update blog mihmihmih
lama nak menunggu another 11 minutes walau pon ada sesetengah cakap
ala sekejap jek tu actually tu baru download belom update huhuhuhu
eiii tak sabar nak tunggu new ios 8 berfungsi kat si 5 

By the way iphone 6 dah launch kan aku tak suka lah design iphone 6
kang cakap jek tak suka tup-tup terbeli plak :p
tak ada lah macam more look samseng lah
then ada ipone 6 plus pulak grrrr

Kalau tak silap aku ios 8 nie if ada wifi boleh free call
kalau betol best makin dapat jimat duit lepas nie tak payah pening
pakai post paid just pakai prepaid jek asalkan ada internet can free call

Yeaahhh another 6 minutes.....
tik tok tik tok lama lagik ker nak menunggu...
hope before 10:30 pagi semuanya dah settle...

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!