♥ Cuba Melupakan ♥

 

Seperti kata-kata dalam gambar di atas cuba untuk melupakannya tetapi
memory terlalu kuat or indah sampai sukar untuk melupakannya
ianya tak semestinya pada percintaan tapi segala memory kenangan
bersama yang tersayang macam contoh keluarga or sahabat

Kekadang bila kita paksa diri untuk melupakannya ianya akan menjelma
secara perlahan-lahan kenapa lah susah sangat nak lupakannya
terlalu sukar untuk buang semua kenangan bersama-sama :(

Paling stress kalau apa yang kita paksa untuk lalui akan membuatkan
otak nie teringat ehh dulu selalu keluar bersama ke tempat nie
tak pon mesti akan cakap selalu kita tengok wayang kat sini kan
kalau lah dia masih ada lagik kan besttt

Walau pon aku benci perkataan kalau lah masih macam dulu or kalau lah
dia masih ada kan bestt tapi ayat tu selalu menjelma dalam kotak pemikiran
apatah lagik bila bercakap soalnya....

Memory tu macam dah stuck dalam otak seolah-olah ianya tak boleh
keluar untuk meninggalkan otak aku sebaliknya terlalu lalu banyak
yang seperti sengaja nak di ingatkan di bayangkan di fikirkan
so bored.....!!!!

Kalau lah boleh buat masukkan dalam pendrives then campak jauh-jauh
kan bestt so otak nie akan clear daripada memikirkan kenangan terindah
sebaliknya tidak boleh sama sekali so memory tu akan sentiasa berpusing
melayang membuatkan aku teringat sahaja

Hurmmm sukar nak dikatakan ianya seakan akan menjerut diri aku
memaksa aku untuk teringat memikirkannya
andai masa boleh di putar akan ku pastikan semuanya kembali normal
so tak perlu ada yang menderita terseksa jiwa dan raga
sedangkan pihak lagi satu gembira coz niatnya dah pon berjaya

Memory please go away far far away jangan kembali lagik
aku dah penat nak berperang dengan diri sendiri
pergi lah usah kembali lagik and aku dah tak nak ada kenangan tu lagi
biarlah andai nie saja jalan yang terbaik mungkin ada hikmahnya..

Pergi lah kenangan usah kembali 
aku tak rela andai kenangan itu kembali mengusik kepala otak ku
biar lah ianya terkubur dalam satu kotak yang akan ku buang jauh
pergi lah wahai kenangan........

Kenapa sukar untuk aku cuba melupakannya....
kenapa begitu kuat segala memory yang telah tercipta...
pergi lah usah kembali....
aku tak ingin kenangan itu kembali lagi....
pergi lah.....
pergi lah wahai kenangan.....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!