♥ Sephora ♥

 

Sephora sapa yang tak kenal dengan product nie boleh dikatakan 
yang paling best sephora kat bukit bintang so big kalau duduk kat situ
satu hari pon boleh taw :p

Hari nie aku nak cerita pasal sephora 3 benda nie dah lama aku beli pada 
2012 until now tak use execpt yang eyeliner tak keluar color tu huhuhuhu
3 item tapi beli di 2 tempat berlainan

Kita mulakan eyeshadow dulu okey...
masa first time nampak dekat sephora KLCC then aku gedik nak masuk
pusing-pusing carik apa benda yang best and tengok price pon macam best
memula ingat nak buy lipstick sekali bila test kat bibir muka aku nampak
pucat sedih seyyy

Then aku decide nak try eyeshadow so pilih punya pilih beli yang nie
masa tu dalam kepala dah fikir nie nak pakai time raya 2012
lagi plak kain pon dah hantar jahit baju kurung so exited lah nak pakai raya
masa tu dah tak sesabo nak raya coz nak try :p

Bila nampak blusher teringin plak nak try before nie aku pakai blusher MAC
then nak try sephora punya blusher plak so aku buy sekali dengan 
eyeshadow kalau tak silap lar aku pon ingat-ingat lupa coz dah lama kan
harga pon aku dah lupa huhuhuhu

So ingat nak pakai blusher nie time raya jugak
color pinkish favorite aku pulak tu so beli kat sephora KLCC
kedua-duanya so keluar sephora dengan muka happy giler tak sabar nak try
sekali arwah nenek meninggal so tak mungkin lah akan pakai makeup
coz masa tu arwah baru jek meninggal memang no mood nak raya

Eyeliner tu plak bila test kat tester best taw tu yang aku capai
kalau tak tahu lah hasilnya macam keluar tak keluar memang tak akan
beli huhuhu tak tahu kenapa jadi gituk 

Yang nie aku beli kat sephora Bukit Bintang bestt woo besar
pusing-pusing dalam tu rasa macam tak nak balik jerr
so nie lah ketiga-tiga item from sephora

Ingat nak bukak lah eyeshadow dengan blusher tu
so can pakai together dengan etude house punya
dari aritu aku ingat nak buat tapi nak selit kat mana ekkk
coz tempat dah penuh lar plak hurmmmm no idea
maybe aku try adjust sedikit demi sedikit dengan harapan boleh sumbat

Still belom bukak wrap lagik taw hahahha
aku nie spesis beli terus bukak and pakai then bila arwah nenek meninggal
semuanya aku lupakan coz sedih sangat and no mood nak raya
nie rasanya aku boleh bukak balik lar pakai sampai habis

Tetiba rasa macam nak beralih arah dari etude house plak
ehhh no lah coz etude house pink packing favorite color
no way turn to sephora :p


Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!