♥ Etude House Membership ♥

 

Etude House buat membership tanpa ada kad bunyi macam kelakar kan
tapi itu lah kenyataan untuk 3 weeks hanya setakat di KSL sahaja
after 3 weeks seluruh malaysia boleh use membership just mention ic number
sahaja then dapat 40% discount for new arrival item sahaja

So hasil daripada small haul at etude house 
aku beli pore ever cuma RM19.90 daripada harga sebenar and dalam masa
yang sama aku capai jugak happy facial foam RM9.90 daripada harga sebenar
tapi nak apply membership kena buy RM80 punya barang
macam mana aku buy setakat RM29.80 tapi dapat apply membership

Nie nak cerita mum buy magic bubble peeling RM59.90 ^_^
so dalam masa yang sama beli another facial foam for sis and dak tenit
Ayyash buy lotion so masing-masing saling top up cukupkan untuk
apply membership hikhikhik

So dapat lah few gift item seperti gambar malas nak type satu per satu
cuma satu jek aku nak cakap bunny tail punya pen tu super duper cute
tidak akan ku pakai akan ku simpan sampai reput :p
untuk apply membership dapat travel pack baking powder, shower wash
and lotion so cute bag tu pon cute jugak taw sayang plak nak pakai :p

Actually plan nak pergi this sunday sekali dah menghabiskan duit
ke sephora tu yang tak menjadi tapi aku mana boleh tahan
akan ku dapatkan jugak memberships so semalam pergi sekejap
dah sekali lalu so singgah ajek lah 

Banyak sangat ada promotion salah satu sempat jeling ialah
eyeshadow RM1 yang cute ikutkan hati nak ajek capai tapi dah tak
ada tempat nak sumbat so batalkan ajek lah niat nak capai
sob sob sob RM1 tu daripada harga sebenar *sabar sabar sabar*

Ingat kalau pergi lagik aku nak buy pore ever alang alang dah promo
RM19.90 daripada harga sebenar baik capai dua ketol sekali gus
senang nanti habis ada stock lagik actually aku amek yang macam cream
bukan stick rupanya ada stick hasil tak baca habis macam nie ler jadinya

Entah bila lah nak mencuba tanya Syrene boleh ker pakai pore ever dulu
then baru pakai face conditioning then dia kata boleh yeaaayyyy
suker suker..........tak sabar nak pakai hikhikhik

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!