♥ Bored Night ♥


Malam nie adalah sangat bored
Ayyash balik rumah mak dia esok petang baru balik
then aku tak tahu nak buat apa grrr

After magrib try nak buat smokey eyes use black
tapi macam tak berapa nak jadi
kak eza kata dah okey menjadi grr okey or not 
scary lah dah lama tak main color so a bit kaku pulak

Ingat nak mintak nuyun comment mana part okey
mana part tak okey tapi macam malas pulak :p
tak pe next time try lagik sampai berjaya
daripada dulu rasa macam black setepek

Dah sedap pakai soft brush nie try n error
brush yang ada sakit pulak mata cehhh
brush try and error nie kasar banyak hahahha
pakai jek lah malas nak basuh brush soft

Kerjakan try and error berapa minute sangat
cehhh pakai minute koo
tapikan tadi aku try jugak use some black then dot
kat tepi lepas tu blend cun jugak hasilnya
cuma di mata aku nampak cun di mata orang lain
look horror kot

Black eyeshadow tak tahu lah kat mana jek boleh use
aku using mac black eyeshadow beli tahun 2011
masa tu nak try smokey eyes coz asyik tengok youtube
but try and error nampak lah setepek black

But lepas dah pandai blend kasi color macam mix
now aku try sekali lagik and okey lah kot
tak pe nanti siang kalau berjalan aku nak try and error
sampai menjadi

Apa-apa benda sekali pon nak kena try and error
then baru boleh baiki apa yang patut kalau tak buat
macam gituk sampai bila-bila pon tak akan boleh

Next sambung lagik smokey eyes tutorial
then lagik and lagik sampai lah berjaya
selagi tak berjaya jangan stop boleh gitukkk
hope tak menjadi panda eyes sudah lah :p 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!