♥ Feel The World Pouch ♥

 

Nie lah yang aku impikan tu bag pouch feel the world
aku beli pon untuk put touch up makeup
ala-ala girly gituk hahahhaha
sebab tu aku tak masukkan sekali dalam challenge bag makeup
coz tu bag more untuk travel makeup

Dulu aku pernah nampak someone tengah belek masa tu
etude house ada sale hahahha aku tak kepoh pon
but now aku baru kepoh nak tahu

Ikutkan aku nak buat macam z pallete
depot eyeshadow dengan blusher so put
together kekonon jimat ruang but
cannot masuk lah dah try maksudnya try put
tin or something untuk dijadikan as z pallete
but tak akan ada ruang untuk yang lain-lain

So aku cuma boleh letak 2 ketol eyeshadow saja
and seketol blusher perghhh sedihhh dan sadis
but tu pon dah okey daripada langsung tak boleh letak
hurmmm

Eiii tak sabar nak put makeup stuff
actually aku tak suka handbag sob sob sob
aku suka backbag senang and mudah maybe aku akan
put makeup pouch kat dalam tu so no need handbag

Rasanya getah dengan small pin boleh kot letak
arghhh tak sabar nak pakai but nak pergi mana untuk pakai
yang lagikkk sadis is wipe remover makeup tak muatttt
untuk dimasukkan ke dalam makeup pouchhhhhh

Rasanya yang jenis 10 keping pon cannot masuk lah
tak pe lah just put asing means dalam bag then if
nak pakai baru keluarkan sob sob sob
baru ingat semuanya akan muat dalam satu tempat
sekali nan hadooo cannot....

Tapi tak apa janji theme color pinkkk
aku suka design macam ada air look so cute and tenang
masa kat display ada banyak jenis ikutkan aku nak
france coz ada eiffel tower but tak de yang ada tu hah
venezia italy tapi ada jugak hong kong dengan china...
tapi nie jek yang menarik dan tertarikkk

Kalau dah full segalanya aku akan post ehhh
so nanti eyeshadow brushes dengan blusher brushes
from etude house akan masuk ke dalam bag nie
so aku jadikan semuanya etude house......
yeaayyy tak sabar nak pastikan ianya seperti di rancang...

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!