♥ Practice Makes Perfect ♥

 

Dah 2 hari aku start belajar main makeup :p
bukan kah practice makes perfect
aku nak belajar mana part yang aku masih belom mahir
belajar few cara eyeshadow from youtube hahaha

Selama nie aku rasa apa yang skill aku ada dah perfect
tapi aku lupa semakin lama semakin bermacam cara
now aku cuba belajar nak buat shading eyeshadow
belajar try mix and match

Few day nie asyik belajar cara kpop makeup
then nak try few makeup inspired so mana yang aku rasa senang
aku akan tengok berkali kali and try buat

Practice buat eyeliner dengan perfect then nak try wing eyeliner
cara korean girl buat tapi sekali buat jadi kali kedua tak menjadi
stress weyyyy stress sob sob sob

So aku nak try sampai menjadi and sometime bila kita cuba
sampai jadi then kita akan rasa happy dengan result
hasil usaha kita well aku try n error masih belom suruh orang
kritik nak suruh tapi segan auwww auwww i is mayuuuuu

Insya Allah today nak try jugak but still have no idea  

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!