♥ Selesaikannya ♥

 

Aku nak update blog asyik tak menyempat jek
ingat petang nak update sekali asyik merayap saja so tak ada masa
but hari nie ada lah seciput jek masa untuk update blog...!!!

Aku baru selesai mengerjakan box nie
dengan bantuan daddy dapat lah selesaikannya
nak harapkan diri sendiri yang pasang memang tak gheti lah
tapi tak apa settle dah edisi pasang memasang

Nak tahu apa benda nie..??
wait nanti aku update berita penuh but now aku just kasi sipi jek lah
kasi gambar kotak dulu k 

Beli dari hari monday tapi hari nie baru ada kesempatan nak pasang
aku pon tak sabar jugak nak story kat blog picisan but waittt
not now tunggu settle kan semuanya then baru lah boleh story

Well aku sendiri pon tunggu few setting settle then aku post
sabar yeee.....
tinggal sikit saja lagik....

Berpeluh peluh jugak nak pasang ye lar bilik tak bukak aircond or
kipas so bila bukak jek aircond lega rasa
Ayyash pon tolong kecohkan lagik bab pemasangan
actually Ayyash tak sabar nak pasang hari-hari dok
cakap dengan atok bila nak pasang waaaakakakaka

Bila dah pasang siap dah senyap
yang bestnya Ayyash tak usik pon barang-barang kat atas tu
thank u sayang tak usik satu pon malah siap tolong lagik....

Okey tu jek masa seciput yang aku ada untuk update
nak bersihkan sapu apa yang patut.... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!