♥ Final Touch Up ♥

 

Alhamdulilah tinggal lagi sedikit then semuanya akan settle
by the way nie adalah final touch up
so tinggal another bit touch up then akan ku war warkan ceritanya
eiii macam tak sabar pulak nak story sabar sabar

Tadi baru beli tu pon dapat display sakitnya hati tapi malas
nak pergi cari tempat lain coz masa dah suntuk capai jek lah
aku pilih white daripada yellow
besi tu pulak tinggal color grey saja nak spray pink can ahhhh

Sedikit demi sedikit aku usahakan untuk settlekan semuanya
but sabar ye tinggal sedikit saja lagik
eiii tak sabar nak try test mesti best ^_^

Tahu ke apa benda tu..??
jawapannya ialah secret sabar dulu  

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!