♥ Mandikan Brush BB Cream ♥

 

Beberapa bulan yang lepas aku try basuh bb cream brush
aku tahu mungkin tak bersih sangat coz dalam gambar
still ada sisa sisa bb cream nie first time aku basuh brush
dari dulu tak pernah basuh coz tak reti huhuhu

Dari sejak beli and pakai masa raya 2013 until dah raya 2014
still use tak basuh tahu ianya bunyi macam pengotor kan
hakikatnya aku tak reti nak basuh brushhh sob sob sob
dari dulu until before beberapa bulan yang lepas huhuhu

Lepas belajar kat youtube step by step baru lah pandai
memula basuh bb cream brush nanti esok lusa eyeshadow
or blusher pulak hikhikhik

Aku tak beli wash brush punya sabun yang pasti aku basuh
menggunakan shampoo Ayyash coz bila baca or tengok video
ramai yang use baby shampoo tu yang aku pakai okey lah keluar
sisa sisa bb cream yang sedia ada

Basuhan pertama aku buat secara sopan dan lembut pelik gak
ape sal tak keluar sangat bila basuh pon tak berapa nak keluar
tak boleh jadi nie aku ganaskan sikit basuhan kedua baru lah
keluar sisa sisa bb cream yeeaaaayyyy

Now aku dah pandai lah serba sedikit nak basuh brush
nanti lepas beberapa kali basuh mesti akan terrer
disebabkan ruang nak tonggengkan brush tak berapa nak ada
so aku basuh satu per satu dulu lah

Aku basuh pon pasal bila pakai rasa tak selesa kat muka
mungkin kalau still selesa aku still continue pakai kot
bila dah tak selesa baru lah kelam kabut mencari cara

Bila terlebih baca then ada yang cakap bulu brush akan berubah
rupa bentuk ngeri jugak siap ada pakai apa ntah untuk elakkan
daripada bulu brush berubah bentuk grrrrr
pagi bangun tengok yeaayyy bulu brush normal tak ada perubahan
sukerrr so kena berhati hati saja lah

Okey bb cream brush dah pass nanti try yang lelain plak
lepas nie sebulan sekali jek basuh untuk elakkan daripada
bacteria and kotor kotoran yang brushhh

Wee now aku fikir nak teruskan pakai shampoo baby or beli
sabun khas untuk brush aku aim nak beli etude house punya
tapi ramai cakap daiso punya lagik bersih hurmmm
mana satu yang harus aku pilih...

Maybe aku try semuanya then bila dah habis baru buat keputusan
yang mana paling the best untuk brush makeup aku
so mana yang paling the best hah itu lah yang akan ku pilih....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!