♥ End Year Concert ♥

 

12.oct.2014 end year concert Ayyash
aku yang pergi coz Ayyash nak aku pergi bukan
bapak and mak Ayyash

Concert start kol 5 petang tapi aku terlewat pulak
keluar rumah kol 4:25 petang wo hoooo
kol 3:00 aku dah start makeup ehhh 3 petang or 3:30 ehh
lupa daa :p

Masa berjalan pantas aku dah siap makeup tukar baju
adjust rambut walaweyy dah time iskkk asal kejap sangat
bukan aku makeup laju ker grrrr

Keluar dari ponderosa menuju ke pandan agak jammed sikit
masa bergerak pantas sampai KSL dah kol 4:58 petang
cari parking gedak gedebuk fuhhhhh sampai jugak
ke ballroom tingkat 7 KSL

Mujur cepat sampai fuhhhh
meja number 1 kat meja tu aku melayu, cina and india
1Malaysia uolss hahahhaha

 

Tak sabar nak tunggu Ayyash perform
selama nie bila aku dok tanya-tanya jawapan Ayyash is secret
nanti ashyu datang tengok Ayyash dance baik lah sayang
korek lagik jawapan yang sama sabo jek lah

Sampai lah week yang nak concert aku korek terpecah rahsia
katanya Ayyash jadi cowboys wahhhh exited i mendengarnya
my baby nak dance entah macam mana agaknya

Sepanjang dance perfect sangat
serius tak sangka kali nie Ayyash dance betol betol
selama nie mana nak practise kat rumah tak pernah okey
then bila tengok joget dengan baju cowboys ada kain merah
kat tangan alololo so cute

Bawa watak from spain so cuteee
rasa macam nak jek naik stage then geget geget over kan
tengok muka semua dah sepesen susah betol nak detect mana
satu muka Ayyash yang super duper cute

3 kali perform then selesai
dalam banyak-banyak perform aku paling paling suka
dance lagu india wala kena sangat dengan Ayyash
so cute video tu berkali kali aku ulang coz too cute hahaha
ingat nak masukkan dalam youtube now still belajar editing
video huhuhu

Still belom pandai so agak sukar untuk aku cuba satu per satu
tapi tak apa cuba sampai berjaya ^_^

 


 


 

Habis perform turn makan makan and makan
rasanya okey lah tekak aku mengegada tak nak makan banyak
just amek sikit-sikit jek coz macam tak ada selera
tengok makan hahhaa over taw padahal bayar aper...!!!

Ayyash main turun stage naik stage satu ballroom main
lari-lari dengan kawan-kawan
kebetulan aku nak weewee so aku cakap Ayyash suruh play
aku nak pergi toilet then Ayyash offer nak teman aku
hahhaha no thanks sayang just play with friend

Sambil makan sambil main
memula belon dah terbang so mintak lagik dengan teacher untuk
second belon hahhaha so cute lah

Tak lama pon pasal tak kan nak balik malam kan
Ayyash pon dah nampak macam penat
and aku nak singgah etude house alang alang dah ke sana
ada offer benda yang aku impikan so mesti lah buy lol

Lepas dah settle balik tu pon nak dekat kol 10 malam
Ayyash hantar ke school kol 1 petang
mana tak kepenatan

Dalam car diam saja sepanjang dari KSL nak ke parking
mintak dukung penat sangat lah tu
tapi nampak kawan sekolah mintak turun hahaha malu lah tu
so cute lah my baby cowboys

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!