♥ Restock SkinCare ♥

 

Semalam lepas zohor pergi kenduri kahwin then city square then komtar
berjalan lah selalunya akan memilih sunday untuk merayap
dah macam biasa pulak hikhik

Aku ingat nak buy time promo buy 1 free 1 so dapat lah 2 set
cukup kot untuk stock setahun senang tak payah pening pening
sekali cannot coz kena beli set promo christmas
aku ingat tak ada rupanya ada apehal kat facebook tak update ekk

Kali nie facial foam ada kain net apa ntah and harga pon dah naik
now RM79.90 harga asal dulu macam RM59.90 or RM69.90 gituk
aku pon ingat-ingat lupa huhuhu

Disebabkan ada promo buy 1 free 1 apa lagik buy cotton puff
buat simpanan untuk beberapa bulan senang
aku kalau ada promo ginik mesti buy cotton puff 

And aku geram tengok eyeshadow etude house cute sangat
then aku buy color orange ianya ada glitter glitter
tak sabar nak pakai lolz still dalam plastic not yet masukkan
bahagian eyeshadow

Dapat crystal clutch bag
aku pon tak tahu nak buat apa and letak apa untuk sementara
waktu nie aku simpan dulu nanti bila nak guna dah senang
actually put makeup handphone segala benda pon boleh

Few trial bb cream yang baru
tu harga dia tak tahu kenapa extra RM10 daripada bb cream biasa
and color pon tak lawa *sebab bukan pink okey*

Memula ingat nak try skincare lain tapi takut muka aku tak
okey lagi pon nie jek yang syok cepat absorb ke muka
and tak meleket tak berminyak i is suker sangat
so better use this until dah discontinue then baru lar
aku cari lain huhuhuhu

Ikutkan hati nak cuba thefaceshop tapi hurrmmmmm tak berani
takut kulit muka mengegada aku tak nak terima
so pakai lah mana yang okey dah malas nak tukar tukar....  

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!