♥ Sweet Aka Maniss ♥


Semua orang tahu sweet tu manis
tapi aku gedik nak buat tittle macam gituk :p
tekak aku nak makan benda benda manis macam cake
kalau lah dapat chocolate cake yummy
tapi kan kat luar hujan nak keluar pergi beli malas

Adakah tanda tanda PMS sedang menyerang
every month mesti akan terasa nak makan chocolate cake
kekadang terasa macam kecur jekk air liur bila cakap
chocolate cake giler arrr

Dari dulu sampai sekarang 
entah haper haper jek
nak keluar malas dengan hujan hujan bawak payung
sungguh tidak rajin sudah ler tekak esok lusa kita
pergi cari chocolate cake yer....

Over and melampau sungguhhhh
dulu kerja nak mengunyah kalau tak rasa macam lapar
or gian now tukar pulak nak something manis manis
sungguhhhh over...!!!!!

Kekadang orang perempuan nie ada jek bermacam macam
lelagi bila PMS menjelang nak marah tak tentu pasal
nak nangis tak tentu pasal
actually aku pon tak suka kalau perasaan tu start muncul
dah marah marah lepas tu nangis sangat tak besttt

Entah macam mana nak hilangkan pon tak tahu
then nanti back to normal
selalu macam gituk setiap bulan sob sob sob
hurmmmm aku harap sangat rasa seperti tu akan hilang
cuba lah rasa happy jek kan bagus

Lepas tu nak lagik bagus sentiasa rasa kenyang jek
tak terasa lapar and nak makan benda sweet
haishhh alangkah indahnya tapi tak ada maknanya
nanti this month nak chocolate cake next month
nak ice cream sangat mengegada lah tekak....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!