♥ Seram: Lelaki Tua ♥


Hari nie aku nak kisahkan pasal kisah penampakkan lelaki tua
masa on the way balik ke rumah masa tu jam dah kol 10 lebih malam
tapi tak ada lah mengerikan just macam normal

Monday yes masa tu monday adalah waktu cuti so boleh lah
pergi melawat mama yang baru lepas operation lutut
now kan boleh buat tukar yang plastic kalau tak silap

Memandangkan mama duduk rumah mak so senang lah nak pergi
tengok ye lah dah dekatkan kalau kat singpore lagik susah
masing-masing busy so sapa yang nak ke sana

Keluar lepas isyak dok cot cet tanya nie itu
actually aku tak tanya lah just duduk and tengok
ngeri woo bab bab potong until now aku ngeri tengok jarum
so tak akan aku tengok lama-lama scary

Just cit cat borak sana borak sini
masa bergerak dengan pantas pap dah kol 9 lebih
Ayyash pon nak school so mintak diri untuk balik lah

Daddy selalu lalu kat jalan dalam tapi sunyi sikit lah
cuma tak banyak kereta until now kalau pergi rumah mak
or econsave pasti akan lalu ke situ senang and mudah ingat
kalau jalan luar aku pon tak tahu :p

Tempat tu namanya tak usah lah aku coretkan kang
nanti takut pulak orang orang nak lalu
biar aku sorang saja yang tahu huhuhu

Ayyash dah tidur then kebetulan kat selekoh ada kereta
aku ternampak susuk lelaki tua tapi kurus bahu pon tinggi
sedang berdiri perhatiankan kereta masa tu aku nampak
ianya seakan memandang kereta kami

Hati ku berkata-kata mana lah orang tua nie nak pergi
dengan malam-malam macam gini mana anak dia
so aku perhatiankan jek cermin depan nampak
cermin tempat seat mum duduk masih lagik nampak
bila menuju ke cermin seat belakang hilang

Nak tahu tak port orang tua itu berdiri adalah kayu yang
dah tak ada pokok lagik kira pokok mati lah
duhhhh hati aku tak sedap terus aku tutup mata sampai rumah
mungkin dia berdiri seketika di situ memandangkan kereta
banyak mungkin

Bibik also nampak benda yang sama
tapi aku masa tu tak puas hati toleh belakang
mujur kooo dia tak pusing tengok aku and smile or buat
muka scary grrrr

Tutup mata adalah the best buat aku kalau berjalan malam
bila lalu situ malam still dahan kayu pokok tak nampak apa-apa
mungkin rezeki aku malam tu untuk nampak kot..... 


Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!