♥ Balik Kampung ♥



 

Hari friday ,saturday, sunday & monday mana-mana highway sekarang 
nie pastinya  sesak dengan kenderaan berpusu-pusu untuk pulang beraya 
bersama keluarga  terchenta cewahhh ayat berbunga-bunga terlampau
sangat seyyy entah-entah semalam malam semua dah start menuju ke 
kampung masing2 untuk elakkan jalan jam so balik ler awal ponteng
sekolah (err time-time  gini kalau kat sekolah memang tak belajar 
pon so syok aper hehehehehe) kalau yang kerja ponteng kerja dengan 
alasan sakit tak pon berduyun-duyun pi klinik untuk beli or amek MC
doktor-doktor jugak yang untung kuikuikui...
esok kerja macam bese so rajin atau malas tatap jugak gagahkan diri 
untuk kerja kak tina dah cuti sebab nak kemas rumah coz dah nak 
balik perak aku usik nadia suruh dia carik laki yang ada kampung nanti 
boleh balik raya kak tina salah paham dia hengat aku yang nak cari laki 
yang jauh ada kampung wak luu tak kose i tidak akan sesekali aku 
mencari laki yang kampungnya jauh kena redahhh jam kat highway
berjam-jam lamanya hoccay TIDAK NO NO NO
so berhati-hati lah yek walau jam teruk giler sabar lah menunggu dalam
kenderaan bese lahh bila dah jam hati dah memberontak nak bikin 
macam2 takmo takmo takmo kasihani mereka yang menanti anda di 
kampung so aku sertakan sekali lagu ini sama-sama lah kita nyanyikan
monday nak kena charge camera so boleh gedi-gedi entra large



0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!