♥ Selamat Hari Raya Aidilfitri ♥



Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf
zahir dan batin dari Amoi sekeluarga (ayoo intro kepoyoan seyyy)
keluarga aku tidak seperti keluarga orang lain yang dah bersesak sesak 
di highway untuk balik berjumpa atok nenek kami just simple ajek
merempuh jammed di check point hah hanya itu ajek yang harus
keluarga aku merempuh kekadang makan masa 3 jam (dah boleh sampai
KL tu huwawawa sabo ajek vontot inik)
tak berapa nak clear yek okey parent aku asal dari singapore so saudara 
mara semuanya dekat Singapore so just lepak-lepak pagi raya ajek 
kini just tinggal sorang ajek nenek aku dah tak ada kedua-dua atok
manakala salah seorang nenek aku dah meninggal so tak kemana
mana pon parent aku pon tak ada gado-gado nak balik raya mana
sebab semuanya ada dalam satu negara... (:
tapi dedulu tidur sana lah now pergi balik maksudnya pergi pagi balik
petang just itu sajak senang dan simple ajek kan hehhehe
sebab itu di pagi buta raya nie aku masih lagik online masih lagik boleh
update blog update twit update pesbook yang tak ada privasi itu eeuww
so okey lahhh tak payah nak kongsi tilam bantal kipas or aircond and
dapat tidur dengan selesa lah ye lah mana dengan anak kecil untuk
akak ipaq aku bukan untuk aku yekkk belom masanya lagik nanti ajek
so untuk pendekkan entry aku pon nak restkan badan sebelom menempuh
jalan jammed psst mintak mintak tak jammed lahhh yekkkk 
sekali lagik Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin untuk 
semua dari aku Amoi Farah sekeluarga ^_^

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!