♥ Help, My GF Is A Vampire ♥


Disebabkan kebosanan melanda diri bukak youtube cari malay movie lahhh
movie lelain cannot karang kurang puasa *paham-paham lahh ekk maksudnya*
so jumpa Tolong Awek Aku Pontianak agak lama menanti loading dari kol 11
lebih sampai kol 2 lebih satu ajek full semua ada tak payah nak abes bukak lagi
sebab tu agak lama untuk menunggu & menanti lahhh *haiyaa bosan ooo*
kuatnya kilat langit dah gelap menandakan sekejap lagik hujan akan turun
dengan selebat-lebatnya *psst dapat tido terbongkak nie syok* ehhh balik
pada story nie si Sazzy nie sangat chantek pengarahnya cerita sini ada hantu
dua-dua okey walaupon rasa macam jalan cerita slow and agak macam
membosankan sebabnya tak dapat nak watch dengan khusyuk and earpiece
pon tak bawak dengan keadaan kat opis suara radio suara berbual so macam
mana nak cakap banyak pon tak guna balik ajek lah nanti aku watch diam-diam
so kalau ketawa nak over-over pon tarak hal punya lahhh lagik syok aperr
dah berapa kali aku sangap (menguap) menahan gantuk bulan-bulan pose nie
mata memang tak boleh nak angkat gantuk ajekk macam mau terlelap saja
kalau ikutkan mata nie memang dah lama tidur lelagi peluk bantal bucyuk
lagik syokk golek-golek guling-guling mimpi pon sangat indah perghh
haippp haaiiipppp tengah kerja jangan fikir bantal bucyuk karang tak buat kerja
orang kata kalau seseorang itu gunakan gambar orang lain ke senang cerita
tak menggunakan gambar diri sendiri tu kira macam tak ada keyakinan kan
tapi tak salah apa macam aku spesis yang tak gemar nak tunjuk siapa diri aku
macam mana muka aku macam mana bentuk aku tapi yang penting aku human
hoccay bagi aku agak merisaukan kalau di facebook, twitter mahupon blog
letak gambar family and diri aku sendiri kalau macam gambar baby okey lah
tapi entah sebab rasa macam tak selamat sahaja sebab aku tahu keadaan family
aku yang orang lain sebuk amek tahu sebuk nak jatuhkan sampai aku rasa macam
ko pe pasal sebuk nak amek tahu hidup aku and family pergi kacau orang lain 
jangan kacau family aku...!! aku tak suka nak letak gambar sendiri bukan sebab
tak ada keyakinan tapi aku rasa itu lebih elok....
malas nak kata banyak nanti ada sahaja yang tak kena aduii mata aku nie gantuk
sesangat takkan nak makan gula-gula opsss tak boleh tak bolehhh bulan pose
sila hormat orang yang pose nie kalau aku tengah pose mesti lena sesangat aku
nak tidur lelagi kalau tengah bosan macam ginikk mau silap silap tertidur
apa pasal nie tak ada orang nak tanya ke apa-apa soalan sila lah tanya banyak
banyak jangan bikin saya rasa gantuk rasa bosan rasa dah tak ada rasa dah nie

2 Serius Talk:

AdinLala said...

Dh tebgok citer nie, walaupun hero dia lurus tapi dia baik :)

Nak terbang naik beskal mini ?? Hehe
JOM terbang ke ENTRI TERBARU AdinLaLa !
- Manusia Makin Ego : Wordless Wednesday

Aziah Razak said...

Citer ni memang best. haha :)

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!