♥ Kepada Tekak ♥

*Entry kali ini tidak ada sebarang gambar malas nak google mencarik*
setat semalam tekak aku macam tak selesa diam ajek lantak lah sebab
masa bebaru nie sakit tekak ubat masih ada lagi so aku kata lepas buka
puasa baru makan ubat then tangguh tangguh sampai ke sekarang masih
belum makan ubat malam nak tidur hidung pon dah setat miang-miang
mengenyam nak bersih tapi cannot lepas tu mana dengan block nak amek
ubat memang malas so lantak lah bila dapat lena so layan ajek lah boleh
plak mum kejut didi bangun sahur aku tersedar selalunya aku jarang tersedar
tapi hari nie boleh tersedar malas amek pusing aku sleep balik so masa nak
mandi baru aku rasa semuanya serba tak kena alamakkk takutnyaa
lelagi sekarang nie tengah musim demam nak sanggap pon tekak perit
hidung tak selesa kepala pon macam sakit-sakit tapi masih boleh dikawal
apa nak buat hilangkan sakit tekak..?? bila tekak dah diserang Insya Allah
yang lain-lain akan diserang jugak tekak, hidung kemudian diikuti batuk
balik kerja nie harus tarammmm semua ubat-ubatan supaya esok bangun
dah hilang semua sakit-sakit menyesal plak semalam tak makan ubat sakit tekak
kalau tak mesti hari nie dah okey kan...??

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!