♥ Datang Kecoh-kecoh ♥


Geram seyy apa pasal tak paham-paham bahasa kalau dah kata
orang tak ada tu tak ada lah jangan nak banyak songeh boleh tak
aduhhh panas siak aku dengan perangai orang yang tak reti bahasa
datang kecoh-kecoh suara kalau boleh nak kasi semua dengar akal
ada tak...???
pakal ajek orang tua karang aku ne dikata tak reti nak menghormat
orang kalau tak fikir tu semua aku sembur sekali dah lama aku diam
aku senyap perbuatan dia euwww jijik sungguh perangai kamu tahu tak
ohh lupa kamu tidak tahu blog saya jadi kamu tidak tahu..grrrr
orang kata bulan-bulan pose nie tak baik marah-marah tapi nak tahan
marah macam mana kalau yang datang tu spesis yang tak reti or tak 
paham bahasa siapa tak marah weyyy nie kalau aku pose sia-sia ajek
pose aku semua dah menyampah nak layan aku ne kekonon nak tunjuk 
heroin sekejap sekali last-last aku yang temper....!!!!
orang outstation disuruh balik semata-mata nak sign ajekk bodosss tak..?
tak pepasal hari nie puasa yang ke 4 aku dah maki orang selama nie
aku ingat bulan-bulan pose tak nak maki-maki orang tapi itu olang bikin
wa panas siakkkk......!! tala pergi sekolah tala belajar adab-adab betol lah
sungguh biadap.....!!! sungguh sengal.....!!!

pssst semalam aku dah jumpa donut gebu-gebu lembut sedapp dimakan tapi yang
seperti itu cuma jual kat bazar ramadhan di Smart ajek kat bazar ramadhan
desa harmoni tak adak yang adak aritu beli keras tak tedap (ikut style payaz)..

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!