♥ Banyak Benda Nak Dibuat ♥

Lamanya aku tak update blog dah berhabuk blog aku nie Insya Allah
selepas raya nanti busy aku makin kurang kot ala next week aku dah
boleh sambung kerja-kerja yang ingin aku lakukan
lama sangat tak buat blogwalking sekodeng blog orang terjah blog orang
update blog selalu update twitter selalu sejak dua menjak nie aku lebih
suka akan twitter berbanding pesbook entah rasa seperti pesbook dah tak
syok macam dulu-dulu kebetulan ada orang sekodeng pesbook aku untuk jatuhkan
family aku sejak dari itu aku macam dah malas nak layan pesbook baik aku
layan twitter syokkk bebeh...!!!
tak apa raya nie aku cuti 1 week so boleh enjoy tidur sepuas-puasnya
yang pasti hari isnin nak start selongkar bilik apa lagik mengemas ler
dengan keadaan bilik yang macam tongkang kapal pecah berselerak bersepah
sana sini tengok pon mata menyakitkan satu hari nak bersihkan bilik and nak kena
pergi beli pillow yang gebussss coz pilloww yang sedang digunakan ini tidak lagik
gebusss sob sob sob so ari saturday pergi beli lagi cikit keperluan then monday
operasi bersihkan bilik kasi clean berkilat berkilau okey itu melampau...!!!
uwaa gantuknya mata malam nie macam nak tidur sepuas-puasnya semalam
balik dari pasar borong kol 12:30 pagi gilakk pepagi bangun pergi kerja
dah macam panda kemegantukkan yang teramat-amat sangat...!!!
alamak hidung gatal lar plak lepas dukung si meow meow haishhh jangan
carik pasal hidung kan baru baik selsema plss hidung plsss

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!