♥ My Darling Nano Nano ♥




 

Nak memperkenalkan my darling nano nano dibeli pada hari ahad 28.08
ada few color macam yang aku dah letak gambar tu malas actually 
nak amek picture gambar nano nano aku so carik kat pakciks google
sajak lah mudah and senang serta simple beli yang 16GB paling besar
amek color graphite macam ada purple macam ada grey tapi kalau
tengok betol-betol macam color grey lumut atau tua gituk lahh
aku memang minat mati sama pink tapi entah tak taw nape tak nak
amek color pink sebab bekenan plak tengok color graphite nie
aku dengan sis amek graphite manakala babam orange yang nampak
macam gold dari jauh manakala si didi amek color pink....!!!
masa bebaru nak charge tu pelik gak apa pasal akunya lappy nak kena
format yang disc C or D tu so try lah format tetiba jadi putih mak aii
so pergi balik Jusco coz masa tu beli kat Jusco then dorang kata kena
restore adeyyy so keempat-empat kena restore kalau nak use 
saja ajek nak perkenalkan my darling nano nano yang nie dah 6th
generation untuk ipod nano tu yang gedik nak panggil nano nano
kebetulan untuk yang generation yang ini touch screen sepenuhnya
chomey ajek main selit and sepit-sepit ajek mudah kan hehehehe
boleh jugak dibuat macam jam tangan tak caya mehhh sini aku tunjuk




okey-okey tak boleh nak celoteh panjang nak bersiap mau pergi beraya rumah
mak (mak cik aku kakak kepada mum) so aku just tinggalkan video clip orang
lahh ekk untuk tunjuk color tu kalau tak berapa nak clear....!!




0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!