♥ Pink Lenses ♥


Aku suka corak yang gambar vunga cun seyy


Bayangkan kalau use lens color pink agak-agaknya jadi tak macam mata rabbit..??
bila google macam-macam plak jumpa lawa-lawa lah jugak paling tak boleh
blah contact lens hello kitty pon ada cuba kalau aku pakai mesti sekeliling aku
boleh pengsan before pengsan kutuk lah kejap mesti akan keluar ayat-ayat
yang boleh menusuk ke kalbu dan merosakkan telinga yang suci murni ini
antara ayat-ayat yang akan dibicarakan oleh mereka before pengsan
" Dah lah tak lawa pakai contact lens hello kitty buruk giler "
" Orang tak betul mana lah tersesat kat sini ekk "
dan banyak lagik lahhh aku ada lens ini tapi tak pasti color mana satu


sejak dua menjak dah boleh use contact lens berwarna aku happy sangat
ye lah before nie kalau boleh use cuma colorless ajek tu pon tak ada choice
untuk berwarna sampai lah satu hari tu ada lahh kedai tu kata can use
tapi ada masalahnya hahaaha masalahnya ialah bila malam cannot use
if aku drive aku dah try memang tak boleh cahaya pecah and susah nak
tengok so aku hanya berani drive guna contact lens pada hari siang sahaja
nie aku tengok kat Blincon ada jual contact lens color pink ingat nak mencuba
daddy suruh buat lasic mata so lepas nie dah tak payah use speck lagik
apatah lagi contact lens wahhh tapi reganya adeyyy boleh terduduk sekejap
bagus memang bagus lah lepas dah buat kena use speck untuk mengadap
lappy lelagi aku nie jenis cepat lupa so if aku terlupa macam mana dengan 
mata aku so aku fikir nanti-nanti lah dulu setakat nie lahh aku tak pernah try
beli contact lens yang jual kat fb kat blog yang jual murah tu tak berani
masa aritu aku pergi giant then aku nampak contact lens tu sangat chantek
tergoda beb aku ikutkan napsu hati ini mau saja aku beli dah ler lawo-lawo
sekali pak din ( adik ipar pak tam ) cakap tak payah karang tak pasal-pasal
mata rosak kebetulan dia pernah kerja kat kedai fokus point so dia tahu lah
sedikit sebanyak mengenai contact lens tapi memang dari dulu aku tak
berani mum pon tak kasi so aku kalau beli lens kat kedai-kedai cermin mata
tapi aku tak selalu use contact lens kalau ada hari-harinya saja baru gedik
nak use kalau tidak malas pergi kerja nak use lagik lah malas dedulu masa
study ada jugak lah use tu pon tak mampu nak teruskan berhari-hari coz
MALAS sekarang nie contact lens pakai buang dah tak macam dulu susah
giler mau bukak dulu aku use okey masa tu sis punya problem so aku fikir
aku punya tak kena lah then sekali lelama kena plakk punya lah payah nak
keluarkan lelagi kalau dah kering before this okey ajekk nak keluarkan
pon senang so sis kata monthly punya okey tapi itu ler kalau 3 month
yang use cuma 2 or 3 day rugi tak...?? tu yang kekadang walau pon dah
habis tempoh use jugak walau pon tidak boleh redahh ajekk kekadang
kalau masuk swimming pool aku use contact lens then lepas tu contact lens
tu aku buang memang tak akan use balik sepatutnya tak boleh tapi kalau
buang agak selamat daripada klorine semua.
Beli nie pon gerek gak ek...??

okey nama item nie animal lens case chomey pernah tengok yang ini tapi
mok ( frog ) chomey tapi bila nak beli finishhhhhh arghhhhhhhh
nak beli hippo color brown tajah ( gajah ) color pink muahahahha
tapi kan kalau yang jenis bottle macam ginik memang aku tak boleh lah

tengok pada bottle isi solution lens tu hah yang tu adalah sangat aku kureng
ye lah dah ler kecik ajek aku kalau sekali bersih banyak-banyak ajek letak
nanti bila pakai mata sejuk ajekkk syokkk ajekkk memang kaw lah rasa
tapi bila kuku panjang susah nak pakai dulu sampai koyak contact lens
first aku color green tahun 2003 sampai sekarang aku masih simpan lagi
alamak dah banyak lah aku merepek dah tak larat nak type lagik
nak layan Club Kelakar Seram kemudian nak layan MJ12...

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!