♥ Donut ♥


Sila jangan tenung dan renung lelama yekk nanti dah berbuka pose baru lah
boleh berbuat demikian paham....!!!
balik aku nak pergi bazar ramadhan desa harmoni untuk beli donut ohh donut
sila tunggu kejap lagik mau beli kamuu terbayang-bayang kejap donut
tergolek-golek wakakka statment tak boleh blah betol lahhhh aku nie
boleh terbatal pose btol statment itu....!!!
dari semalam mencari donut tapi apakan daya masa tak akan kembali donut 
dah habis so try ler nasib hari ini mudah-mudahan donut masih ada lagik..

6 Serius Talk:

Unknown said...

sedap nye donut tu...terliur....
heheh...selamat berpuase :D

are_tik25 said...

sedapnye...hihi

CikTeddyCorner said...

nak donut jugak boley?

Abe Goreng said...

tringat big apple.urgh! sedapnye.:D


UPDATE:Wordless Wednesday#2:Harry Potter

Amoi Farah said...

boleh2 tapi dah buka nanti lahhh....jangan terliur nanti makruhhh pose hehhe selamat pose

Aziah Razak said...

Perghhhhh, nanti sahur nak donat. haha :)

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!