♥ Salam Ramadhan ♥



Salam Ramadhan buat semua dari saya & keluarga dan err en lelaki nie
sebagai tumpangan yang belum ada kena mengena lagik.
sahur karang uols makan aper yek...?? paling malas kalau nak bangun
sahur mula-mula okey lah bangun pertengahan dah malas and end of ramadhan
lagik malas nak bangun aku tak berapa sangat sahur makan nasi macam
alamak pepagi tummy tak boleh nak masuk seyy so tak makan arr lebih suka
kalau cococrunch ke cornflack ke dengan susu tu jek dengan air mineral tak
pon dengan milo simple dan senang ajekk kalau dah malas sangat just minum
air mineral baca niat kemudian pap ZzzZZZzz wahhh waktu imsak dah kuar
nasib baik aritu dah cari jadual waktu buka pose so senang tak payah tercari2
lagik pulak memang tengah menunggu nak watch solat terawih life dari Makkah
tetiap tahun aku menunggu dan menanti sebab akan rasa seperti berada disana
masa time tanam anggur tiap-tiap malam tengok and berangan-agan seolah
berada disana tapi nie dah kerja tak boleh lah nanti jadi panda kat opis
susahhh hoccay....!!!
semua social network aku cannot open donno why stressnya entah apa kena
nasib baik hotlink aku nie masih okey kalau buat hal jugak tak tahu lah nak
kata apa sob sob sob maybe tenet problem kot wayar tu patah tapi still can
use cuma ada tempat line tak penuh lahh asyik kena perap dekat dengan line lah
pssst korang sahur apa kejap lagik...??? Jom layan lagu ini




7 Serius Talk:

Rosmarieza said...

SELAMAT BERPUASA~:)

Aimifiqa said...

salam ramadhan juge :)

M Fizan said...

salam ramadhan..selamat berpuasa :)

alepridz said...

laaa sian nyer dier takda line pulak erk...

klik sini untuk pasang BOOM!

Amoi Farah said...

selamat berpuasa semua :)

nurul said...

salam ramadhan..www.dresslover84.blogspot.com

Amoi Farah said...

salam ramadan nurul :)

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!