♥ Raya Song ♥

Secara rasmi semalam aku dah use raya song as ringtone hahhaha
tapi itu pon ingat nak change yang lain tengok lah apa yang syok
semalam malas nak carik-carik sebab macam tak jumpa yang bekenan
entahh lahhh tak taw kenapa huwawawa nak dengar satu persatu
memang lah tak larat mau muntahhh dengarr lepas tu start lah
blur tak taw nak use yang mana itu ajek nanti lahh carik slow slow
ayooo ini mata sangat mengantukkk lahhh tak mampu nak bulatkan
macam nak terlelap ajekkk nie kalau tidur sure tak nak bangun
sayang nak lepaskan mimpi-mimpi indah ahhh balik nie aku mau sleep
sila jangan nak kacau saya sleep nak mimpi FAHRIN AHMAD prince charming
yang sangat perfect *psst ada ke manusia yang perfect mana ada kan apa ajek*
syok plak tengok si Nadia nie sleep karang aku join sekali tapi tak boleh
nanti balik susah nak sambung tak apa lagi beberapa jam ajek nie
bulan-bulan pose nie kat opis mata macam ada gam ajek lepas tu kena lekat
dengan gam cap tajah uwaaa makin berat and susah nak bukak mata kan
sob sob sob nak SLEEP adeyyyyy mana dengan rimas dengan hidung
bila lah selsema nak sembuh asyik sroot srooot menahan dah macam air paip
asyik keluar ajekkk sabo ajek lahhhh mana dengan tekak payau pahit kesat
semua serba tak selesa so mana nak aman ketika ini rimas RIMAS OKEY

2 Serius Talk:

Anonymous said...

wah.. xsuka pkai ringtone.. semak..muahahhaa... semangat raya..xpe la tu.okay

Amoi Farah said...

terlebih semangat pon saja aje gedi-gedi nak use :)

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!