♥ Birthday Babam ♥










Auww auwww auwww tu gambar cake ajek lor malas deyy mau amek
gambar makan tak sompat i busy jaga anak :p
ala malas lor mau snap orang lain sebuk nak makan aku sebuk nak
amek gambar dari aku sebuk amek gambar baik aku jaga anak betol
tak...?? siapa lagik kalau budak dak payaz dak kenit tu ler :p
okey so just snap gambar cake yang agak mengiurkan air liur ler
cutekan gambar boya nak taw kenapa gambar boya sebabnya ialah aku
suka panggil babam boya entah tak taw lah tapi suker giler panggil babam
boya tu pasal papa babam buatkan cake boya wink wink boya melepak
di tepi pokok kelapa sampai menunggu aweks untuk di gorat huwawawawa
okey yang picture atas tu kan babam dengan didi suka taw main dry iced
lelagi kalau beli cake baskin robin paling suka amek dry ice then rendam
dalam air so jadik lah macam gambar atas tu so boleh lah kekonon nak
menunjukkan sedang buat aksi-aksi yang kat tv selalu buat tak paham
okey maksudnya kekonon jadi bomoh lor wekkk :p
babam dah besar pon 13 tahun uwaaa kojap ajek seyyy dah besaq hehehe
asyik kena kutuk oleh aku kata aweks dia nama sabrina lim actually
tu friend presentation dia tapi entah aku suka mengusik usik dia hehhe
sampai member boring ajek auww auww auwww tekak nie kan terasa
seperti mau makan cake kat secret recipe lor ingat esok mau pergi carik lah

p/s: tarikh & jam post nie dipost adalah tidak sama coz sekarang nie jam
kol 1:30 pagi bertarikhkan 9.10.2011 disebabkan tadi ada sedikit problem
so aku terpaksa publish jadik lambat hehehehe apa boleh buat urmmm...!!!

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!