♥ TM problem ♥

Stress stress stress tenet tak ada nie pon aku rembat tenet orang lain yang
boleh diguna pakai grr tak shuker tadi pagi elok ajek nie tetiba tenet tak de
boringnya...!!!! malas nak carik gambar nanti bukannya boleh upload tenet
slow so malas lah entah apa kena tenet kat opis pon tak taw lah saja nak
bikin hati panas agaknya masalahnya aku nie dah tak taw apa nak bikin
ye lah aku kan minah tenet kerja-kerja aku melibatkan tenet so bila tenet
problem aku blur sangat-sangat...walau pon aku use tenet lain tapi tak boleh
nak buat kerja coz hanya 2 bar ajek itu pon loading lambat sangat-sangat
kekadang tak boleh kena refresh banyak-banyak kali baru boleh tapi nak
menunggu loading punya lah jenuh sampai rasa arghhhh dah ler blank tak
tahu nak bikin apa semua kerja tergendala lagik lah blur seyyy
tunggu punya tunggu last-last nur kasih the movie aku loading kat youtube
dah boleh guna pakai hhehe shuker....!!!! dah ler nak pokus...

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!