♥ Bising lahhhh!!!!!!! ♥


Aduhaiii bising giler dah rasa macam kerja kat tempat kawasan pembinaan
dengan bunyi macam grill simen grill dinding grill bermacam-macam lah
sakit kepala bunyi grill tu sampai bunyi radio bunya phone tenggelam
sorry lah yek sapa-sapa yang call aku kalau aku tak jawab abis dah rasa
macam buat kerja di kawasan pembinaan okey tak tahu lah bila nak stop
bawah opis aku orang dah sewa so dorang tengah renovation tu yang
bunyi bermacam-macam ada pening kepala bergegar rasa kepala otak aku
and kalau kuat sangat rasa macam gegar-gegar kat kaki hekhekhek
rasa macam nak sumbat apa-apa kat telinga nie hilangkan segala
bunyi bunyian yang boleh memecahkan telinga nyilu kepala aku dengar lah
ohhh pls stop it lah memekak teramat-amat sangat bising lor bingit sudah
telinga aku asyik dok dengar ajek dari pagi sampai ke petang shut up...!!!
sakit kepala aku sampai kalau cakap pon kena pekik pekik walau pon
kat sebelah aku ye lah member tak dengar bila bunyi sebab bunyik apa
ntah dah menguasai aduhaiiii minggu lepas punya lah aman tanpa
sebarang bunyi dah naik berbulu telinga aku dengar bunyi bising-bising nie
lah oiii orang bawah slow lah volume tu kami yang tengah kerja nie pening
tahu tak...??
sila cepat-cepat habiskan kerja anda sangat-sangat sangat memekak...!!!!
macam mana lah orang yang kerja di pembinaan ek tak stress ke mereka
hari-hari bunyi bising seperti ini..????

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!