♥ Seram: Saya Boleh Lihat Anda ♥


Mata adalah aset paling penting buat manusia okey semua yang ada dalam
badan manusia nie adalah sangat sangat penting untuk meneruskan kehidupan
kadang kala ada diantara manusia nie matanya terbukak hijab yang bermaksud
boleh melihat benda-benda tu semua pendek kata ada sense yang ke-6
orang kata tu adalah satu anugerah yang tidak ada pada semua manusia lain
siapa yang dapat kira bertuah sangat lah tapi pernah tak tanya orang yang
mendapat kelebihan tu dia rasa apa aman and nyaman or tidak tenang...??
aku pon boleh lah nampak cikit-cikit tapi Alhamdulilah lah semuanya yang aku
nampak tidak mengerikan and tidak menakutkan perasaan aku ketika nampak
tu aku rasa macam dunia aku kaku tidak bergerak yes aku tak dapat nak
bergerak aku rasa macam kaku tak mampu nak melangkah sehingga benda
tu hilang baru aku rasa darah aku nie kembali berjalan balik and masa dah
berlalu tu baru perasaan takut menyelubungi sanubari aku serius tak tipoo
dulu aku pernah kata jangan lah time aku memandu aku nampak ada yang
melintas sebab aku pernah nampak daddy drive tapi mata aku nampak benda
tu naik basikal serba putih macam cat berserta orangnya sekali aku dah nak
jerit tapi suara aku cuma sampai ke tekak saja tak boleh nak keluar macam
tersekat pelik memang pelik bila benda tu dah hilang baru aku boleh bersuara
yang kedua kali time aku drive balik dari hantar pak tam masa turun tu aku
rasa macam ada benda masuk dalam kereta tapi aku buat donno malas nak layan
sekali bila part simpang nak jengut cermin belakang pap aku nampak lelaki tinggi
tengah duduk kat bahagian belakang aku diam ajek kebetulan babam ada kat
sebelah aku so tak nak takutkan dia aku diam lepas tu babam maybe dia rasa
semacam kot dia jengah ke belakang aku plak gatal tengok kat cermin sekali
tengok dah tak ada maybe dia menumpang kot sempat gak aku tanya babam
kenapa then babam jawab tak de apa-apa cuak gak bukan apa takut babam
nampak tak ke melompat lepas 2 hingga 5 hari baru aku story dengan mum
dekat rumah jangan cakap asyik nampak ajek sebab tu mum risau aku plak
kalau nampak terus blank tapi aku tak teruk sangat lah coz ada yang nampak 
lagi dengan muka mengerikan muka menyeramkan tapi ada jugak yang gatai
nak tengok dibukaknya hijab mata yang tertutup kalau aku lah kan memang aku
tak akan bukak lah lagi plak kekadang kita nampak "mereka" and "mereka"
nampak kita jugak kira haru biru jugak lah ek adakah yang aku nampak
"mereka-mereka" semua tu and "mereka-mereka" tu pon nampak aku jugak??
grrr tidak terbayang lah plak mesti "mereka-mereka" gelakkan aku ntah-ntah
siap kutuk-kutuk aku eii budak pengecut nie nampak "kita" lah hahahaaha
tak nak lari lintang pukang ker dia...!!! adeyyy tetiba rasa takut lah plak tapi
aku dah tutup and sis tanya kenapa aku mesti tutup jawapannya aku ialah
aku tak kuat untuk melihat "mereka-mereka" yang kadang kala hadir mengejut
apa tah lagi kalau tengah drive karang silap hari bulan aku lari tinggalkan
kereta tapi kan kadang kala walau dah tutup pon satu hari nanti pasti akan
terbuka balik grr jangan lah bila terbukak balik nampak lagik mengerikan...

2 Serius Talk:

Elie Lily said...

elie salu dgr cite org nampak itu dan ini, elie tak penah kena lagik! arap-arap tak nampaklah apa yg orang lain nampak tu! T__T

Amoi Farah said...

kalau nampak pon biarlah tidak menyeramkan atau mengerikan..

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!