♥ New Template ♥

Okey sayam memang sayam kat template lama tu tapi bila nak guna cara
lain nanti tulisan tu yang tak best and tak syok *sodehhhhhhhhhh*
tak kesah lah janji hati aku gombira menggunakan template yang
sedia ada yang can change tulisan menjadik color pinkiey my favorite
color nanti Insya Allah kalau ada rezeki lebih aku akan suruh orang
design blog aku now kena gombirakan hati dengan yang sedia ada nie
sob sob sob T______T stressnya tadi tengah godeh-godeh template sekali
pap tak de electric grrrr bergolap gelita kat dalam opis fuhhhh ketakutan
sekejap okey lah mau sambung kerja malas nak type pepanjang bukan apa
takut electric tak ada kebetulan hujan turun dengan selebat-lebatnya....!!

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!