♥ Salah Number ♥


Semalam malam entah siapa agaknya asyik call asyik sms ajek dah ler
aku tak kenal number tu tak akan aku mau reply plak kan..??
number digi sorry lah yek kalau ko sms aku tanya nak kenal ker hye ke
hi how are u ker maaf lah banyak-banyak i tak akan layan yekkk
membazirkan kredit i saja yek plss lahh lepas tu asyik call ajek
menganggu btol lah aku rasa tu memang salah number lah
sebab bibik epi pon kena jugak taw tapi dia panggil bibik epi kakak
aku plak dia bahasa kan i and u ermmm macam mana dia boleh
dapat number phone aku ek...?? muskil nie siapa kah dia yang
sebenarnya..?? apa motip then mum kata amek ajek lah bagi taw salah
number then aku kata dengan mum tak pe tak pe biarkan ajek lah 
nanti lama-lama akan senyap tak call and tak sms taraaa tekaan aku
tepat dia tak call or sms bagus-bagus menyebuk ajek dah ler tak kenal
desperate sangat ke weyyy asal jumpa no jek balun call sms cakap
nak kenal aku syak nie budak-budak lelaki yang baru naik nak test
power bab-bab nak kenakan orang ye lah dulu pon ada yang hantar
sms kat mum cakap nak kenal bodoh kan...???
sabo ajek lah sakit plak perut nie alamak nie yang tak shuker nie




Halamak shantek lah plak urmmm abis ler sana sini akan use benda nie
tak apa nanti nak tengok kat Jusco ada jual atau pon tidak malas nak
membebel panjang-panjang huhuhu bye-bye~

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!