♥ Seram: Hotel Berhantu ♥


Kisahnya bermula tahun 2010 bulan 6 masa tu aku dan keluarga
pergi bercuti lokasi dirahsiakan nanti kalau kena saman mana
nak cari duit untuk bayar... :p
semuanya bermula bila anak buah aku Shahqir masa tu baby
seusia payaz dalam berapa bulan entah malas nak mengira sebenarnya
bila kuar pergi makan kalau kedai makan bawah tanah mesti si kecik
akan nanes nanes garu-garu kepala sampai bengkak-bengkak motip
entah memang nanes macam gitu pening jugak mencari punca sampai
ler satu tahap tu mum suruh datang ke bilik shahqir (kat hotel tu lah)
bawak minyak bawang (minyak bawang nie ada ramuan dari pokok
apa ntah bau pokok tu punya lah busyuk giler untuk hasilkan minyak
menggunakan kerisik kelapa kalau tak silap aku pon tak reti buat
mum pandai buat actually minyak tu baunya adeyyy pengsan
memang amat berguna buat baby-baby kecik sampai ler ke usia besar)
memang minyak bawang tu sentiasa bawak untuk si kenit berdua tu
mana taw melalak-lalak tetiba tak henti-henti kan susah so okey lah
turun bawak saat mum baca ayat kursi mata shahqir lagi besar bukak
ibarat macam tak terima mum baca ayat kursi melalak-lalak tak
henti-henti tapi mata asyik pandang atas ajek tengok macam gituk
abg jan amek azan kan kat telinga baca-baca sedikit melawan seyy
sampaikan abg jan kata tukar ke bilik dia dah baca-baca makin kuat
melawan nanes sampai ke satu tahap berhenti bila dah okey shahqir
punya lah haus laju ajek minum susu then abg jan kata benda tu ada
kat toilet so dia tak kasi sapa-sapa masuk toilet then dia baca apa ntah
jirus air untuk halau lah then masa tu boleh plak bila nak ke bilik
aku pon macam bese lah jalan tup-tup terperanjat ada pompuan entah
celah mana timbul then buat donno ajek sekali bila nak ke lift semula
ehhh pompuan tu ada kat tepi tingkap plak aku buat donno tak tengok
muka dia betol-betol angkat kaki terus blah naik lift malam tu semua
tak berani tido ke keluar ke mana-mana kebetulan aku tengah "cuti"
so takut jugak ye lah bila badan tak bersih lain plak jadiknya hurmm
tapikan selalunya kalau kat hotel ler kan ada jugak aritu aku dengar
bunyi seret kerusi lepas tu bunyi macam orang sebelah hempas pintu
aku diam kan ajek esok pagi tengok sebelah tu bukannya pintu tapi
bilik gas so sama ada tu kerja orang or bukan entah lah yang pasti
aku tak kacau ko so ko jangan gatal nak kacau-kacau aku masa yang
aku dengar bunyi-bunyi tu jam kol 12 lebih pagi so untuk elakkan takut
aku pejam kan ajek mata hehehehe tapi banyak jugak kisah-kisah hantu
aku baca mujur lah semua itu tidak terjadi pada aku....!!!

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!