♥ Layan Mata ♥



Sekarang nie kan kat luar hujan tengah turun tak pasti
sama ada lebat mahupon renyai-renyai tapi menurut telinga
ini pasti lebat best hujan-hujan time sebegini tidur pon syok
aku sendiri sekarang nie lupa nak bukak aircond sebabnya
bilik tidak terasa bahang kalau tak jangan harap ler bilik
punya lah bahang macam apa seyyy grrr mata pon tahap
menunggu untuk tidur tapi sekarang nie sambil online sambil
layan cartoon sambil mengigati zaman-zaman masa tanam
anggur tidur lewat watch cartoon perghhh syokkk habes...!!!
fb biarkan ajek bukak benci benci pon tetap jugak bukak
ape ke sengal ler aku nie kan so tatap akan bukak jugak
ini lah aku nanti-nantikan hujan di malam hari sabtu wahhhh
syokkk habess coz esoknya mesti selubung selimut punya 
sejuk masih terasa kekekeke ohhh nikmatnya hidup seperti ini
tapi itu ler sekarang boleh ler nanti dah lepas tu dah tak boleh lor
okey lah mau menikmati keindahan tidur selamat malam semua
mimpi yang indah-indah ohhhh nyenyaknya tidur yippy yihhaaa...

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!