♥ Thursday La not Monday ♥

Aku telah mengalami masalah kekeliruan sebabnya mati-mati aku ingat
ari nie monday cehh mentang-mentang semalam cuti boleh ingat semalam
hari monday sengal betul lah :p
ingat balik nie nak pergi Jusco Tebrau City ajak suruh daddy drive sekali
daddy kena pergi surau aku pon okey lah tak pe nanti aku drive ajek lah
daddy tak kasi dia kata aku belum mahir jalan atas jalan raya aku pon
terdiam abis selama nie aku pergi jusco tebrau city tu apa aku pon blur
then aku kata lah jusco tebrau city hahahha daddy ingat aku nak pergi
bandar nak ke sana boleh abis kalau danga city mall dengan danga bay
dah sampai cikit ajek tapi itu ler konon takut padahal jalan senang ajek
saja nak letak lesen dalam frame :p lepas tu gantung kat dalam bilik :p
ipad babam problem ada lampu kat tepi nak kena pergi tanya kenapa
lepas tu ingat nak beli benda alah ini......



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥
♥♥
 




Dikenali sebagai headphones *poyo ajek lah*
semalam aku try pakai didi punya *minah tu beli yang Justin bibir punya*
sebab aku nak potong lagu yang lelain tengah melantak tengok tv so
bising kan jadi aku pinjam lah try volume setengah ajek orang lain dah
boleh dengar so kalau slow boleh tahan kuat jugak lah lepas tu bila pakai
tak rasa sakit macam ada sesetengah headphones kan sakit so yang ini
tidak soft ajek ingat nak beli satu untuk kegunaan lappy tapi tak taw
ler stok ada jual atau pon dah habis didi kata aritu dia beli last dah
habis urmmm agak-agak stok baru dah masuk tak...???
mintak mintak ada lagik 2 stok...!!! motip lagik 2 stok sebabnya babam
pon nak beli present birthday dari nenek babam nak beli yang color yellow
kalau tak silap aku sebab yang justin bibir color purple lawo jugak tapi
tetap jugak nak pink :p walau pun tahu memang tak akan ada punya lah
so mau pergi carik didi kata price dalam rm200++ kalau lebih erkkkk.....!!!

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!