♥ Body Shop ♥


Aku suker lotion daripada body shop semuanya wangi-wangi terutama
setoberi tapi dulu aku use sampai kena geget semut start tu aku terus
tak use kalau use pon malam ajek itu pon kalau rajin tapi now ada
yang baru iaitu chocolate perghhh bau syokkk sama original macam
chocolate syokkk bebehhh aku beli lotion dengan shower then tadi ada
diskaun 30% untuk member selama 2 ke 3 hari so sempat jugak aku
beli shea lotion dengan shower shea tu untuk jenis kulit dry sangat-sangat
beli bertujuan untuk bawak ke travel so senang dan mudah huhuhuhu
dulu-dulu ingat lagi time sekolah aku suka pergi sekolah use born lippy body
shop perisa setoberi pagi ajek pergi sekolah use tak bawak pon pergi sekolah
karang ada sport check hampehhh tak dapat nak diselamatkan lagik huhuhu
best oo use born lippy rasa macam nak geget-geget ajek bibir lepas tu dah
malas nak use lagik sebab tu kalau nak apply aku use finger tak use brush
so malas tapi now aku tengah use yang ini bibir aku kering dah ler kering
aku suka kopek-kopek sampai berdarah-darah memang tak bagus pon tapi
benda yang tak elok tu jugak yang best di buat huhuhu


now suka use yang nie rasa macam kiut jek bibir wawawa
kekadang kalau kuar suka use tapi ikut mood jugak kalau rajin use kalau malas
tak use aritu mana ntah aku selit carik carik tak jumpa lepas dah setengah jam
carik barang lain baru jumpa wawawa lagi pon nie lip care so function dia
adalah untuk care my lips supaya sentiasa kelihatan gebusssss wekk perasan betol
tapi lip aku suka kering lepas tu senang untuk di kopek itu yang aku perasan
sejak dari dulu masa yang aku travel ke penang dulu bibir aku kering sangat
sampaikan terpaksa cari lip care sebab dah perit sangat lip
aku nak kena alert dengan diri sendiri lah kekadang bikin tak tahu tu yang asal
boleh ajek kekonon nak sempoi tapi tak fikir umur makin meningkat grrr tatutt....

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!