♥ Layan MJ12 ♥

 
Sumber di sini bebeh

Grrr saja gedik nak buat entry pasal MJ12 meow~
dulu before kerja hari-hari aku dengar MJ12 memang selepas kol 2 aku sleep
buyuk kan habis kena reject dengan mak mertua ku *siapa mak mertua ku entah la*
aku selalu dengar on9 jek sambil mengupdate blog sambil dengar kalau
dengar melalui earpiece bukan aku dengar MJ12 tapi MJ12 dengar aku
tak paham maksudnya aku dah selamat tidur lah kira MJ12 jadik bedtime story lah
gitukkkk aritu cikit hari aku dengar dengan mum sampai kol 1 lebih lepas tu
masuk bilik tidur tak pon kekadang aku dah selamat tidur tak dengar pon
just dengar 2 story jek babam suruh aku email DJ KC untuk story kesah seram
yang aku alami masalahnya banyak yang aku alami cuma tak seram lah sangat
tapi bagi aku alahaiii jangan lah muncul depan aku....!!!
lepas tu ada Hamba Allah nie rajin record full lepas tu upload ke youtube so
bila free free jek aku dengar kat youtube semua yang ada tapi malas nak
marathon banyak sangat sungguh tak larat nak dengar satu per satu
ada story seram ada yang so so ajek ada yang tak seram langsung
tapi aku paling menyampah side effect MJ12 suara cik pon menggilai ketawa
cukup buat vulus roma aku berdiri tapi aku suka lagu-lagu yang di gubah untuk
MJ12 besttt sampai satu tahap aku hapal paling best dengar MJ12 bulan pose
lelagi nak dekat raya perghh habis MJ12 dapat dengar seketul lagu raya
huhuhu okey lor mau baca novel Kasih Antara Kita kan cerita Cinta Buat Emelda
yang sedang di tayangkan di TV3 ohhhhhhh kepala plss jangan sakit....!!!!! 

3 Serius Talk:

AremAdz said...

Sonok layan mj12 :-P

AremAdz said...

Sonok layan mj12 :-P

Amoi Farah said...

Memang seronok macam macam kisah orang kita tahu and boleh buat kita berhati hati

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!