♥ Bila spek senget ♥


Spek ku senget nampak tak belah kanan tu senget bila pakai pening kepala
so nak atau tidak terpaksa la pakai contact lens haishhh
nasib baik stok banyak so tak berapa nak kesah sangat walau pon carik
balik lens beli masa raya tak jumpa :p
memula pakai freshlook makin lama makin lama blur arghh stress betol
so selongkar cari freshkon then jumpa colourvue yang silver star better
pakai pasal dah nak expired dulu pakai sekali perghhh punya lah sakit
nie nasib baik okey pagi tadi pakai ada rasa pedih pedih apa lagik sental
kasi hilang pedih bila pakai semalam tengok bila pakai selesa sangat
rasa macam tak pakai lens dalam masa yang sama rasa macam ehh
bestnya tak pakai spek nak tergolek pon bebas tak payah risau spek :p
maybe kalau big eyes tu lagik syok kot or maybe nie cara cara nak belajar
use lens setiap hari kot mana lah tahu kan kan kan
so rasanya lepas dah betol kan spek maybe nak use jek lens or maybe
lepas nie spek sekadar jam 8 malam sampai ler tidur cehhhh
tapi kalau rasa nak tidur cepat cepat bukak lah kalau tak habis dah ler
aku nie tidur spesis ganas bahaya...
now aku bekenan 2 color big eyes kat colourvue sweet honey dengan
evening gray maybe lepas nie aku beli 2 jenis nie stok untuk setahun
one box boleh pakai 3 month so aku kena beli 2 box mata kiri dengan
kanan lain so dapat untuk 6 month punya giler rajin calculate semua
aku selalu kalau tidur memang spek tepi bantal maybe lasak sangat kot
tu yang terhempap dengan bantal ke tak apa lah nanti cari kedai cermin
mata untuk kasi adjust harap harap boleh lah adjust jangan dia kata
sorry dah tak boleh nak adjust kena buat baru perghhhhhhhhhhhh
memang tak akan aku buat baru pakai jek lens :p

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!