♥ Welcome 2013 ♥


Welcome 2013 maka bermula lah sebuah buku baru buku kosong yang akan
di coret pelbagai kesah untuk sepanjang tahun 2013 ^_^
di tahun baru nie aku nak mulakan hidup aku dah tak nak menoleh ke belakang
buang semua ingatan tentang mereka anggap mereka tidak wujud :)
and paling penting aku harap sangat di tahun 2013 nie kami dapat berpindah
ke KL and semua permintaan semua harapan akan termakbul :)
aku bukak lembaran baru hidup baru tapi yang penting harus datang berkat
dari Allah moga Allah makbulkan semua permintaan permintaan aku and
family tapi paling penting dapat berpindah meninggalkan new location
tak sabar nak hidup bahagia gembira di tahun baru nie 2012 adalah tahun
kelukaan okey masuk jek 12:00 AM aku dah buang buku 2012 ke dalam
laut buang jauh jauh semua kenangan itu so mulakan sesuatu and aku dah
ingat tahun baru nie aku akan mulakan something yang baru semuanya
serba baru malam tadi selang sebuah rumah orang main firework dapat gak
tengok jalan sana sini dah jammed cehhh tv tak de cerita best hampehhh
last last tengok Bila Mak Mengandung Lagi terus terfikir kalau mum pregnant
macam cerita tu macam mana ekk iskkk tak boleh tak boleh rebut status
"Adik" dari aku.....!!!!!
ingat nak merayap tapi malas lah plak baik bermalas malasan atas katil
lagik berpaedah :p 
so Happy New Year moga tahun nie membawa tuah kegembiraan kebahagian
kekayaan buat keluarga ku Amin :)

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!