♥ Close It ♥

Tadi pagi dengan berjayanya aku telah deactive kan account pesbok aku untuk
sementara waktu sehingga si syaitan betina itu tidak kepoh kepoh lagik atau
dalam erti kata lain dia insap lah well dulu aku still guna nama elok buat dia
tapi perangai dia makin lama makin menyakitkan hati suka suka hati dia jek
nak menghina hina orang padam muka dia dulu kena hina dengan orang lain
spesis dia tu harus 24 jam kena hina baru sedar gamaknya...
so aku dah pon selamat deactivekan account pesbok macam malas jek nak
buat lain dah tak rajin nak add add sedare mare nie penat and leceh lor
so biarkan ajek lah now i lebih suka membebel kat twitter and post gambar
kat instagram lagik aman damai and makmur tanpa ada sebarang gangguan
dari dulu pesbok aku jadi mangsa sekodeng ingat bila buat lain tak de lah
yang sebuk rupanya ada cehhh hampehhh penat penat jek aku buat pesbok
last last mahluk mahluk nie lah yang menjahanamkan pesbok aku mencik
ingat ye aku deactive bukan bererti aku mengalah sebaliknya mencari
kekuatan untuk kasi berdas das pada si syaitan nie hidup tak ada sivik asyik
nak mencaci nak menghina orang jek kerja kang aku hina kau aku caci kau
lagik teruk masa tu baru kau tahu langit tu tinggi ke rendah by the way
best ekk amalkan amalan syirik nie kasi laki kau benda benda tak elok untuk
musnah kan hidup mak mertua kau dasat sundal...!!!!
well tunggu aku akan balas dendam giler giler sampaikan masa tu kau akan
merayu mintak aku tak bunuh kau....
so lepas nie carik lah pesbok aku ehh start monday nie memang sampai mati
ler kau tak akan jumpa pesbok aku miahahhahaha *gelak jahat jahat*
now feel lega bye bye pesbok... :p nanti bila i jumpa my sekandal i on balik
yek pesbok tu jangan lupa email and password susah miahahhahahhaa
kang terpaksa pulak aku buat baru perghhh benda paling leceh sekali...

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Hawa said...

ade org dengki ke sabor je laa.. ye

Amoi Farah said...

Ye org dengki malas nak sabar tu yang deactive kan je huhuhu

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!