♥ Design Layout ♥



Actually dah lama layout nie terpasang cuma baru hari ini aku nak bebel
sebab now dah complete so best sedikit kalau bebel.. :p
dah lama aku nak suruh orang design layout ikut kehendak hati ku yang
serba serbi cerewet giler Alhamdulilah sudi cik incredible design nie
melayan karenah cerewet giler aku nie sebelom nie aku kan kerja
sebagai it uruskan email buat email jaga blog facebook untuk pertanyaan
orang so memang blog tu just layout yang sedia ada so cari design tu
yang jumpa incredible design so aku nie dah banyak kali buat tutup
buat tutup tak tahu lah apa motip aku buat macam gitu vegong kot
so Insya Allah yang ini akan bertahan pasal ada something special
dengan nama "Amoi" nie yang tak perlu nak di jelaskan malas sebab
nanti hati sendiri yang akan terluka balik *kesat air mata*
okey so dari first buat blog selepas hampir few tahun blog aku yang
aku hapuskan coz orang dengki aku nak try buat tapi asyik tangguh
jek sampai lah satu hari aku nekad habis habis nak buat jugak :p
mujur mum kasi and tak marah so aku start design nie pada akhir
May so aku dah bagi apa yang aku nak apa yang aku kehendaki
bagai semua sampai lah design tu siap pada tarikh 2.8.2012
pada hari nenek meninggal masa tu Ya Allah kenapa lah design siap
hari nenek meninggal sedih sangatt rasa macam tersiat siat gak hati
so selepas dah urus kan semuanya 13.8.2012 baru siap pasang bagai
cuma aku tak membebel sangat lah masa dah siap tu pasal hati still
sedih atas kehilangan arwah nenek gila tak sedih T_T
okey 3 orang tu kira mewakili daddy, mum & aku cian sis tak masuk
dalam column heheheh..
bukan aku tak nak letak muka real tapi rasa macam ala tak nak la
kang bertimbun timbun dosa coz tak menutup aurat :p
mum suruh letak gambar sendiri tapi aku jek tak nak pasal aku rasa
muka ku ini tidak lawa mana pon and dalam masa yang sama aku kena
jaga keselamatan keluarga cukup lah satu entry aku letak gambar
family masa arwah nenek sakit dulu nanti nanti lah bila semuanya
dah okey akan ku letak miahaha baru kata tak nak coz
dosa bertimbun nie tetiba plak kata nak letak dasat hampehh....
seperti biasa i obses pink so akan ku abadikan layout blog pink jugak
semua dah tahu akan obsesnya aku pada color pink hohohohoho
i love my blog now makin bertambah berseri seri rasa puas apa
bila tengok something yang kita sayang dah bertambah tambah lawa
dah 5 bulan baru aku nak membebel pasal layout blog dasar pemalas
psstt aku rasa kalau aku tak design blog nie confirm aku dah deleted
ekoran peristiwa yang menyiat yiatkan hati tapi pasal dah design
so aku teruskan hohohoho poyosss itu pon tahun lepas banyak entry
terpaksa aku deleted coz ada kepoh ci lala land sebuk korek rahsia
kat blog aku see macam mana aku tak kata nak jaga keselamatan
ada jek orang kepoh ci lala land sekodeng blog aku korek rahsia
menyampahh taw....!!!! baca diam diam sudah lah tak payah nak
jadi spy iskk manusia nie tak paham aku now tak nak plak sekodeng
lagi motippp mintak dia sekodeng lagik ala now my blog dah cantik apa
so better u tengok :p

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!