♥ Ingin Kumpul ♥



Dah lama aku bercheta cheta nak beli eyeshadow yang macam gini dalam
few color gituk tapi masih belom berkesempatan untuk lakukannya
and lagi plak aku nie just make up kalau ada apa-apa function jek
bukannya selalu make up so agak sayang lah plak untuk beli hurmm
tak apa satu hari nanti Insya Allah akan aku lakukannya tapi untuk
seketika ini aku ada color black kekonon nak belajar teknik smokey
tapi sampai sekarang haremmm tak pandai pandai lagik aku nak
belajar lah few teknik eyeshadow just untuk kegunaan diri sendiri
maybe kerjakan muka sis if sis nak ker or maybe didi ker 
dulu aku ada 2 benda teknik smokey dengan soket loket tapi dua dua
tak masuk dalam otak now just yang basic standard jek yang aku buat
try bukak tuto kat youtube tengok okey tapi bila nak mencuba tak
menjadi itu yang frust habis tu yang terus mood down hurmm
bab shading memang aku tak pandai kalau setakat hidung tu sikit
sikit ingat lah tapi kalau shading kuruskan muka memang tak gheti
nak mix and match tu pon aku tak pandai untuk hasilkan color cun
kat mana nak belajar step by step ekkk???

 

some contoh yang aku rembat kat weheartit.com cantik cantikkan tapi
aku tak pandai nak buat begini aku teringin nak buat yang begini
kena sambil watch sambil buat ke so lelama baru boleh pandai...???
abaikan bab kening ye coz aku tak cukur kening pon mum tak
kasi so memang bab kening pon aku fail wawawawa
okey berbalik semula rasanya nak kena belajar tu kena tengok
satu video tu sampai dah pandai and menjadi baru boleh belajar
yang lain kot hurmm....
dalam masa yang sama aku nak kumpul brush yang khas untuk
eye shadow so tahu ini brush part mana part mana huhuhu
pssstt lepas nie if dah pandai keluar jejalan pon pakai make up
wahhh verangan tak hagak hagak seyyy now kuar jejalan pon
dah tak use lagi bb cream sejak sejak dah use skin care etude house
nie rasa muka pon flawless walau tak pakai bb cream hehehehhe
over sungguhhh...!!!!!
dah survey skin food ada satu produk tu bagus untuk whitening
lepas tu kasi bright sekali means memutihkan & mencerahkan
wahhh ini yang semangat berkobar kobar ingin mencuba tapi
untuk skin care jenis itu tidak ada sabun cuci muka so can use
any type sabun cuci muka hampesssss tapi dalam masa yang
sama macam tak puas hati jek dengan cara dia explain haishh

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Gdsbnga said...

Sampai sekarang even dah doploh tak reti nak mekap . Takat tepek foundation letak compact powder tu tauulah . Ni yg mekap mata semua tuuu satu pung tkthu cane T.T lgpun awal lg kot nak mekap beria sangat . Hehehe tunggu dh keje nt (‾⌣‾)♉

Amoi Farah said...

Dah kerja nanti jangan lupa kumpul make up ^_^

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!