♥ Ku Merindui Kamu ♥

 

Semalam aku search pasal few item then terpandang blackberry then 
suddenly aku rindu zaman pakai bb walau sekejap saja hurmmm....
then aku search lah pasal BIS hotlink ye lah now aku kan dah use hotlink so
tak kan aku nak beli number digi lagi malas la lepas tu leceh lagi pon no
digi aku dah selamat aku kasi bibik pakai haishhhh
ada aku baca monthly rm20 kalau ada lagi kan best so boleh lah aku use 
yang itu saja bila bukak web rm98 errrr mahal tu....
digi rm25 unlimited tapi dulu sepanjang aku guna digi just bukak pesbok
dengan twitter jek masa tu aku langsung tak pergi search apa-apa coz
memang nak guna BBM, twitter and maybe pesbok tu jek...
yang selebihnya aku guna kat ipad jek hurmmm tengah fikir nie nak amek
plan yang mana ekk harap sangat plan rm20 tu still ada lagikk
hurmm aku dah malas nak bertukar tukar number lagik grrrrr
kalau ada rm20 tu aku suker bangeeeetttt coz aku guna pon just untuk bbm
twitter jek and maybe pesbok (itu pon aku dah on kan balik coz byk benda
kat dalam inbox pesbok haiyooo susah betol nak tutup pesbok nie)
maxis plsss wait and still boleh gunakan bis rm20 tu sampai bila bila ehhh
sebab aku malas nak bertukar tukar number lagik and aku jumpa no best
tapi aku tak akan guna balik kot bb bold tu bila guna jek hati aku rasa seperti
di siat siat lepas tu macam tengok makin rasa frust so aku tak akan guna
lagik biar kan ajek lah maybe sampai luka di hati ku kembali sembuh
or maybe entah lah susah nak cakap....!!!!
kat sini berlambak dorang jual bb tapi takut jek nak beli :p and aku
pernah nampak someone nie use and bila tengok charger terus hati ku
berkata ohhh okey cancel kan niat yang sedia ada ini :p
aku dari dulu bekenan dengan torch hurmmm tak pe nanti balik johor
pergi kedai sebelah celcom tu and beli coz kat situ ada jual torch heheheh
wahhh dasat bold 9930 sudah keluar ehemmm ehemmmm tapi aku tatap
mahu kan torch jugak color white huhuhuhu
so bb torch white wait for me and maxis plsss bis rm20 tu ada sampai bila2

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!