♥ Boleh ker ♥


Adakah impian ku dari tahun lepas nak beli binatang ini akan termakbul??
makin lama makin geram tengok kegedikan & kecomelan dia tapikan bila
dah banyak banyak aku jadi macam geli plak tengok tapi kalau sekor dua
okey lagik tapi itu lah bila dah banyak meremang bulu roma ku....
rasanya selepas aku study cikit pasal binatang ini tak de lah sukar sangat
coz just bagi fruit vege and bab ulat tu err tak bagi boleh tak ek coz aku geli
dari apa yang aku study binatang nie ibarat kanak kanak yang berusia 
3 tahun yang nakal tapi manja hurmm menarik tu.. :p
sempat lagik aku study pasal nak jinakkan tu hurmm makan masa tu tapi
aku yakin Insya Allah aku pasti akan berjaya yipppyyyy
ehh blom beli lagik dah nak beryippy yippy vengong
entah bila lah ekk aku boleh dapatkan binatang ini aku suka binatang 
yang manja manja tapi bulus meeooww memang aku alah so harap
sugar glider nie serasi ler dengan aku maybe kalau beli pon aku beli
sekor dulu and maybe betina kot tapi itu lah entah lah bila akan dapat
moga satu hari nanti sugar glider boleh jadi friend kesayangan aku

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!