♥ Ohhh pancakes ♥


Suddenly teringin nak makan pancakes yang tebal plus banyak 
honey yummy nak buat malas T_T kalau buat takut tak menjadi T_T
aku suka yang tebal tapi lembut perghhh terasa rasa menari nari di tekak
kat sini pon ada jual yang dah siap tinggal letak water and masak nie lah
semalam pergi kat youtube tengok decoration cake so ternampak orang
ajar bikin pancakes itu yang macam terhengen jek mengegada punya tekak
and tengok cara di ajar tu tebal and nampak lembut makin terasa rasa
nak mencuba aku kalau benda benda begini aku suka buat tapi kalau
bab masak lauk masak benda benda makan memang aku tak berminat
aku minat macam nak buat pancakes, pizza, cake benda benda yang
simple yang senang untuk di masak aritu aku ingat nak try wat pizza
siap search cari resepi so nak buat doh tu katanya agak leceh alamak
yang leceh leceh itu aku tak suker then boleh di ganti dengan roti arab
tapi kat sini mana aku nak mencari roti arab T_T padahal bahan bahan
yang lelain semua dah jumpa nak tak nak terpaksa matikan niat nak buat
aiyooo tapi tak pe satu hari nanti aku nak try buat tapi bukan beli yang
dah siap tu nak try ikut step by step macam aku tengok kat youtube tu
sebab nampak macam okey yang ini boleh try hehehehehe...
dalam masa yang sama aku nak try buat rainbow cake harap harap
menjadi lah wink wink....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!