♥ Ohh Ustaz Don ♥


Ohhh ustaz Don haippp haippp suami orang jangan gedik gedik kang kena 
zass dengan binik dia mati tak sempat tunaikan hajat :p
aku dari hari sabtu nak buat entry nie tapi sampai ke sudah busy memanjang
tak sempat nak update stress betol nie sementara ada a bit masa aku pon
mengatalkan tangan aku untuk update ler :p
begini masa hari jumaat lepas aku dah tahap keboringan dengan astro yang 
tak ada cerita best bukak primadona pasal isu wanita berkahwin aku plak
belom kahwin Insya Allah ada rezeki kahwin lah kot :p
so kiranya dah banyak scene part Kaabah tu aku terlepas perghhh frust 
seyy bila search kat youtube tak jumpa plak frust habis 
bila tengok secara automaticnya teringat kenangan pergi ke Rumah Allah
Ya Allah rindunya nak ke sana rindunya nikmat minum air zamzam
rindunya suara imam di sana pendek kata rindu ler semuanya bila kah akan
Allah menjemput kami sekeluarga untuk ke sana???
itu lah orang kata kan bila sekali dah pergi sentiasa akan rasa nak pergi sana
kalau ada duit pasti akan menuju ke sana tapi kadang kala ada duit and
nak pergi sana tapi ada saja halangan so Allah belom menjemput lagik kot
so bila Allah dah jemput sekejap saja dah boleh pergi kan kan kan
tak mengapa Allah tahu segalanya semoga Allah membantu kami untuk
kami menjejak kaki ke Rumah Allah and kami boleh beribadat di sana
mudah mudahan Allah makbulkan and permudahkan urusan kami ke sana
dan membantu kami Amin Amin Amin
aduhaiii sejak beli stock oreo banyak banyak nie kerja aku asyik melantak
oreo saja mana tak makin pumpum huhuhuhu
okey lah sebelom makin banyak merepek harus di end kan sekarang nie
so boleh ler tidur dengan lena di bawah selimut gebussss
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!