♥ Tidak Sihat ♥

 

Agak-agak bila letak gambar seperti gini ada ke yang paham ek...????
selsema start balik batuk start balik baru jek aritu sihat now kena balik aduhhh
hidung nie rasa macam nak cabut jek letak kat tepi bila dah okey pasang balik
nak tidur malam punya lah susah coz block seksa benda paling aku tak suka
ialah selsema aduhhh nie yang malas nak kena start makan ubat balik bila lah
nak baik betol betol aku rasa musim demam berbalik balik lah maybe amek
masa nak sembuh kot or maybe kalau sembuh pasti few weeks akan kena
lagi ohhh musim cepat lah okey panas then hujan then panas terik balik mana
tak demam balik-balik cuba kalau duduk kat tempat snow agaknya selama
mana snow asyik selsema jek tak pe nanti satu hari kita kasi try tengok betol
ke tidak sepanjang musim snow hidung akan selsema...
lepas tu lagik nak update blog pon macam malas giler macam apa nak buat
ekk ahhh biar kan ajek lah kang kalau rajin berupdate ler kalau tidak diam
diam sudah lah bila mood rajin and dah baik sakit maybe akan terupdate
kot itu pon kalau tak busy lah aku rasa masuk new year nie aku makin
busy ler banyak benda aku tak settle kan lagik terkejar sana terkejar sini
bila la nak free balik and banyak idea maybe mood sedih mood mendung
masih belom pergi lagi kot percaya tak sampai sekarang aku masih
mengharapkan any miracle untuk kembali seperti dulu moga moga ada
lah miracle yang mengubah segala galanya... okey lah aku mau buat kerja
dulu kang aku membebel lagik....
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!