♥ Seram: Geramnya ♥


Assalamualaikum semua *alamak sopannya miahahah*
kejadian tu berlaku baru baru nie jugak lah masa tu aku tersedar kol 3
coz aku meraba raba cari handphone untuk tengok dah kol bape sebab
aku terjaga telinga aku terasa seperti ada small animal masuk lepas tu
sakitnya jangan cakap lah perit giler sakittt sangattt macam nak
menangis rasa aku dah masukkan jari dalam telinga untuk hilangkan
tapi masih lagik terasa dah lah sakit agak lama kena macam gituk
sampai lah keluar bunyi kat luar something macam cengkerik perlahan
demi perlahan terasa macam benda dalam telinga hilang then perit
tu jugak hilang dah nak terguling guling menahan sakit dalam hati
terfikir iskk tak kan ada animal masuk selama nie pon tak pernah
kena macam gini ohh ya masa dalam keadaan sakit sakit tu terasa
sangat panas kat telinga ohh ya telinga kiri ye masa tu aku tengah
tidur mengiring ke kanan position favorite tu tengah syok syok
tidur suddenly jadi begini stress betol lah eiii gerammm betol la
so bila dah reda rasa sakit walau terasa seperti fly fly tu masih ada
then tetiba aku dapat lelap dalam few minit so "benda" yang aku
nampak aritu sekali lagi aku nampak kali nie terang dan jelas coz
masa tu ada cahaya aku nampak memang sah pompuan rambut
panjang bentuk macam petak tak tinggi tapi petak pendek err
paham ke apa yang aku bagi tahu nie tolong lah paham kan
nahh begini lah gambarannya aku try lukis bodoh bodoh jek

   

macam gini lah tapi rambut tebal lebat panjang kusut masai gituk
aku tidur belah dalam so masa pusing tu nampak kat bahu sebelah
masa tu aku nak jerit panggil mum nak kasi tahu benda tu ada kat
situ sedang memerhatikan kami tidur kira kaku habis lah aku nie
bila macam tersentak baru aku dapat bergerak kalau tak mulut 
seolah olah terkunci aduhaiii macam nak menangis rasanya
kira dah 2 kali dia menjelma depan mata aku and pernah sekali
pepagi dalam jam 7 gituk nampak benda tu sedang berdiri kat tepi
katanya kecik maybe benda yang sama kot entah lah
and wait ada lagik satu story yang benar benar bikin aku rasa
macam nak menyepakkk ajekk benda tu walau tak boleh hurmmm

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!