♥ Baking Powder ♥

 

Salam semua hari nie bukan nak cerita pasal baking powder buat cake yer...
tapi nak membebel pasal baking powder untuk remove bb cream
before this aku use baby oil so yang tak boleh tahan tu berminyak kalau letak
sedikit macam tak bersih plak bila letak banyak muka berminyak time nak
basuh tu la yang tak larat nak bersihkan betol betol aku kan pemalas

So pergi la Etude House memula ingat nak beli lipstic sekali tengok rega
alamak mahall lagi murah Mac so beli la yang nie memula diberinya
real art tapi bajet tak cukup cuma mampu capai ini sahaja :p

 

Kat bahagian dalam actuallykan aku tak perasan taw ada plastik kebetulan
aku buat keek perghhh malu gilosss patut la walau macam mana pusing pon
tetap tak tumpah or what chaiiitttt apa daaa

 

Bau a bit wangi bila apply sejuk jekkk berbentuk cream
okey lah dah 2 kali aku mencuba suker memang keluarlah semua bb cream
walau pon aku menyental muka untuk pastikan keluar 
lagi pon tak nak pakai banyak lah karang tak cukup la plak :p

Dah macam tepung buat cake plak namanya tapi ini lain cream untuk muka
and kalau tak silap ada cuci muka jugak tapi tak berniat nak mencuba huhuhu
takut makin mengeringkan kulit muka jek sereeemmmmm

 

Nahhh bukti aku dah trial buat pertama kalinya hehehhehe
sebelah kanan nampak tak ada keluarkan...???
so sangattt happy lepas nie boleh always pakai bb cream tanpa pening
nak membersihkannya tanpa perlu use baby oil lagik yippyyyyy

By the way masa beli nie ada promotion bape % discount la tak ingat
so jadi lah RM30++ tak ingat berapa adeyyyyyy
aku nie cepat bangett lupa sempat jugak aku cotton pad sementara ada
discount better cekau cepat cepat kekekkeke

Best la use hati ku happy menggunakannya shukerr bangetttt.....
tak menyesal aku beli so target lepas nie nak beli real art plak
nie cuma untuk bb cream manakala real art untuk make up :p

 

Promotion beb RM9.90 satu bottle maka borong lah sekali 3 bottle hohoho
harga sebenar kan mahal about rm40++ kalau tak silap
kalau nak tahu harga sebenar pergi lah ke etude house :p

Aku suka sangattt strawberry syokkk macam nak makan jek :p
chocolate pon bestt but now tengah use banana syokkk seyyyy
rasa macam nak makan makan jek geyaaammmmmm

Tapi ku tak suka Green Apple baunya kurengg kembang tekak ku :p
masa beli dulu green apple dulu then baru strawberry but now strawberry dah
habis tinggal green apple jek belom sebab semua tutup hidung kalau nak pakai

Bila use hari hari kulit rasa taw lembut mana yang macam kasar kasar pon
boleh jadi lembut tu yang suker habis tu kalau boleh nak use nie jek
tak nak use yang lain.... shukerrr sangatttt sangatttttt
sementara ada promotion until end this month kalau tak silap cepat cepat
lah pergi try nanti tahu la hasilnya.....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!