♥ Tag: I Love My Blog ♥

 

1. Nama Blog Kenapa Gunakan Nama Tersebut..??

http://sweetheartamoi.blogspot.com
di cipta pada bulan July 2011, 
Sweet adalah nama yang mum beri coz aku mintak cadangan...
Heart adalah kerana aku suka bentuk heart/love suka sangat sebab tu 
setiap entry aku ada bentuk ♥...
Amoi adalah pemberian nama abang sulungku sejak aku dari kecik
sampai lah sekarang
manakala Farah adalah panggilan keluarga ku.... 

2. Bila Mula Berblog?

Dah lama sejak 2006 kalau tak silap tapi itu lah tak pernah kekal
dulu ingat nak kekal masa tu tahun 2008 sekali ada lah mahluk Allah
yang kepoh taram blog aku kat depan mata tak berani nak hentam
maka di hentamnya aku melalui blog menghina fizikal aku...
aku sedar aku nie gemok mereka nie kurus tak apa Allah ada
mana tahu satu hari nanti mereka mereka yang menghina aku dulu
menjadi gemok berkali double until now aku geramm sangatt
sebab aku sayang blog tu...Mereka pemusnah blog aku....
so aku mula kan balik maka terjadi lah blog ini.... 

3. Apa Yang Membuatkan Suka Berblog?

Untuk aku luahkan kegembiraan kesedihan aku....
tapi aku gunakan blog nie sebagai medium simpanan
kenangan memandangkan aku cepatt sangat lupa
so aku abadikan semua kenangan kat dalam blog ini
tak ada lah aku lupa segala galanya...
semuanya tercatat pada blog ini..... 

4. Guna Software Apa Edit Gambar?

Dulu zaman blog 2008 tu edit guna photoshop tapi masa tu
tak berapa pandai just tulis url walau geram tengok watermark
orang cantik cantik.....
now use photoscape senang pon senang simple jek lagik happy
now dah ada watermark sendiri....
by the way aku cuma use 2 benda untuk letak watermark
tak pandai edit gambar kasi makin cun...

5. Suka Tak Baca Blog Sendiri?

Sukaa sangattt kan dah ku kata aku jadikan blog ini
untuk segala memory so sometime aku flash back dengan
membaca post yang dulu dulu ^_^

6. Edit Blog Sendiri Atau Tempah?

Before nie search kat google layout blog yang cantik cantik
then try lah edit untuk effect gambar change color font
then sampai tahap tahun lepas end May aku nak sangat
tempah layout sendiri Alhamdulilah cantik tak layout aku..??
hehehehe gedik plak rasanya :p

7. Berapa Visitor Dalam Sehari Blog Ini?

Tidak tahu.... Ala blog nie pon bukannya famous amous
maybe ada yang singgah kemudian tak singgah lagik
so tak tahu kalau lah anda anda yang baca ini
hari hari or setiap kali saya update anda visit
terima kasih banyak banyak and beritahu lah melalui
comment di bawah ye saya cuma ingin tahu dan berkenalan ^_^

8. Berapa Sehari Update Blog?

Bergantung pada tahap sama ada busy atau pon tidak
dan jugak idea apa untuk update kekadang blank jek
tak tahu nak update apa kalau update menjadi merapu
yang merapu tu lah yang tak bagus tak ada memory untuk
di kenangan kan....
Kekadang ada jugak update 2 kali sehari kekadang 3 kali
hehehehhehe

9. Suka Blog Yang Macam Mana?

Suka yang bercerita pergi jalan jalan...holiday.....makan
personal tapi kureng cikit bab cerita boyfriend :p sorry
tapi suka sangattt kalau blog kecantikkan share product apa
yang bagus...Mask apa yang bagus...Make up apa yang bagus

10. Ada Tak Family Yang Berblog jugak? Siapa?

Dulu ada my sis tapi dia pon dah malas nak layan blog hehehe
nak edit blog dia rasanya aku pon pening....
banyak widget tahun 2008 2009 2010 yang dah tak ada lagik
on 2013 nie so a bit pening nak adjust sana sini
dulu selepas masukkan widget itu ini dalam blog aku 2008
aku turut masukkan widget itu ke dalam blog sis biar sama
tak ada yang berkurangan....
ku suruh dia buat yang baru tapi dia kata malas.....

11. Siapa Inspirasi Saya Untuk Terus Berblog?

Tidak ada sesiapa pon...... Aku buat blog ini sekadar suka
suka.... Malah aku jadikan blog ini sebagai tempat aku
untuk meluahkan semua rasa yang ada di dalam hati
cuma lately aku update banyak pasal kekecewaan....

Aku tak ada apa gambar kenangan yang ingin aku letak tapi aku
cuma ada kata kata yang ingin aku luahkan...
Insya Allah aku akan setia dengan blog nie sampai bila bila pasal
aku dah tempah design layout yang cun di mata ku so rugi lah
kalau aku remove...!!!!

Aku akan abadikan segala kenangan di sini hingga ke akhir hayat
Insya Allah....Kenangan suka dan duka sebuah kehidupan
and now aku single akan datang tak tahu kan so mungkin ini
adalah chronology dari aku single kemudian berkenalan dengan
dia mungkin menikah dengan dia kemudian ada anak dengan dia
mana tahu semuanya Allah dah aturkan
so boleh lah jadi sebuah kenangan....  

p/s: Best ohhh Tag lepas nie kita main tag tag plak ehhh blog...

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!