♥ Media Social ♥

 

Dimana wujudnya nama " Amoi " adakah aku berketurunan cina..??
yeap arwah nenek sebelah daddy adalah cina sarawak yang masuk
islam....

Okey nama "Amoi" nie hasil pemberian abang sulungku
dari kecik dia always panggil aku Amoi until now
sebab itu aku abadikan nama Amoi pada blog aku
cuma part sweetheart tu eheheh bukan bermakna couple

Tapikan sometime bila aku nak bayar cashier Chinesess
akan speak mandarin dengan aku...
apa lagik terpingga pingga la aku so bila dah tengok
aku blur blur hippo laju jek dia mintak maaf
maybe dia ingat aku cina kot.....

Memula aku mintak la suggestion dari mum mana okey
memula ingat nak buat manes then mum kata lah
dari manes baik buat sweet aku pon haah ehhh cara jugak
so aku cuma tambah heart jek lah pasal aku suka love
suka heart....berkaitan love or heart aku shuker sangattt

So aku pon abadikan lah SWEETHEARTAMOI
okey mana datang Farah then kat twitter pon Farra Farhana
actually tu nama sebenarku selama nie aku suka use nama
Farhana kat dunia alam maya manakala nama Farah or Farra
nie panggilan keluarga ku...
so mengertikan mana hadirnya AmoiFarah...Farra Farhana

Okey username gadismanes nie adalah benda yang terlintas
di fikiran masa buat 2.9.2012 ketika itu aku sangattt
kecewa sangatt sedih until now kecewa and sedih tu masih
ada dalam hidup ku :( entah bila lah awan mendung nie
berlalu pergi....

then twitter dulu tu aku pon biarkan terbiar entah lah
dulu aku letak url blog kat situ tapi ada Hamba Allah
ini gunakan twitter itu untuk sekodeng blog comel ku ini
kesian kan aku facebook kena intip twitter kena intip
blog pon kena intip eiii apa yang mereka-mereka ini
sakit hati pon aku tak tahu hurmmm

so cuma keek sahaja lah aku use username seakan blog
tak apa lah semuanya aku link kan pada blog so senang la
kalau orang orang nak follow....
tapi tolong ehhh jangan gunakan kemudahan yang aku beri ini
sebagai tempat untuk sekodeng....tempat intip penat tahu tak...

so oleh itu twitter dengan instagram sama name tak use pon
AmoiFarah hehehehehhe tapi teringin nak berikan url link
blog pada instagram tapi entah bila aku nak buat pon
aku tak pasti maybe esok or lusa aku boleh buat kan kan kan
orang lain tengok syok jek depa dok promote blog depa
kat semua sosial network tapi aku seremmmm jek
teringin tapi takut macam mana tu...???

Memula ingat ala tak payah lah nak post url kekonon
secret lah tapi hampehhhhh ku hebohkan lagik miahahhaha
ehhh but plsss jangan kepoh or intip lagik ehhhh
kasi lah aku hidup bahagia dengan semua media sosial aku ye

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!